Поділитись:

Туризм на Волині не досягнув значного рівня, проте певні зрушення є, - польські урядовці

П'ятниця, 04 грудня 2015, 17:19

Туристична галузь у Луцьку, а значить і сучасний туристичний бізнес, за останні декілька років стрімко розвиваються, однак необхідного місту рівня ще не досягли.

Про перспективи турибізнесу волинських міст йшлося під час польсько-українського семінару на тему: "Досвід органів місцевого самоврядування та господарюючих суб'єктів в організації та просуванні туристично-культурних переваг гмін Люблінського воєводства (Республіка Польща) та міст Волинської області (Україна) – кращі практики" 4 грудня.

На семінар прибули консул генерального консульства Республіки Польща в Луцьку Кшиштоф Савіцкі, президент Фундації "Європейська Академія самоврядування" Анджей Страва, Президент фундації "Pro Bono Futuro" Яцек Щот, заступник міського голови міста Свіднік Александр Сускі, спеціаліст з розвитку зовнішніх ринків, "Uzdrowisko Nałęczów" S.A. (м.Налєнчув) Наталія Щепанюк.

Серед місцевих учасників семінару були присутніми виконавчий директор Волинського регіонального відділення "Асоціація міст України" Богдан Самойленко, начальниця управління туризму та промоції Луцької міської ради Наталія Бунда та начальник відділу охорони культурної спадщини управління культури Луцької міської ради Петро Троневич.

Спеціаліст з розвитку зовнішніх ринків, "Uzdrowisko Nałęczów" S.A. (м.Налєнчув) Наталія Щепанюк розповіла, що у Польщі найбільше розвинений діловий туризм, який все частіше називають "польським брендом".Це - проведення виставок, конференцій, різноманітних ярмарок тощо. Разом з тим вона порекомендувала луцьким урядовцям звернути увагу на розвиток цієї галузі, оскільки до Луцька чи Волині часто приїзджають з-за кордону чиновники, депутати, спеціалісти та експерти, які у співпраці з конференц-залами готелей чи коворкінг-центрами проводять різнопланові зустрічі

За словами начальниці управління туризму та промоції Луцької міської ради Наталії Бунди, волинський туризм - це перш за все популярні історичні пам'ятки, відомі місця з давньою історією. Новим напрямком у цій галузі стає стріт-арт, при чому він надзвичайно популярний та ефективний. Однак для якісного розвитку будь-якого туристичного продукту в місті потрібні чималі фінансові вкладення.

"Ми розуміємо, що цих коштів не завжди вистачає і не завжди на першому плані у влади міста – розвиток сучасного туризму. Однак приємно, що уже нині місто має певні успіхи", - каже Наталія Бунда.

Вона нагадала, що три роки тому, коли відкрили Центр туристичної інформації та послуг, відвідуваність за півроку становила півтисячі людей, а тепер – уже більше 3500 жителів міста й області. Також за її словами вихідними у Луцьку буває до 6-7 екскурсій різними мовами для туристів.

Наталія Бунда зазначила, що туристичний потенціал Луцька чималий, однак на перешкоді розвитку стає подекуди невигідне транспортне сполучення:

Однак аби об'єктивно розвивати туристичні можливості Луцька необхідно подбати про збереження й відновлення історичних пам'яток. Таку думку під час заходу висловив начальник відділу охорони культурної спадщини управління культури Луцької міської ради Петро Троневич.

За його словами, реалізувати такі наміри можливо з допомогою спеціалістів з Європейського союзу.

"Я б хотів оживити та відновити старе місто зусиллями Луцької міської ради, провідних фахівців і громади, які б розробили проект розбудови для середніх та малих історичних міст, що економічно занепалі та багаті на історичну спадщину. Коли такі дії будуть зроблені, ми шукатимемо інвесторів, аби втілити проект (а можливо й не один такий проект) в життя", - резюмував Петро Троневич.

Організатори: Волинське регіональне відділення "Асоціація міст України" у співпраці з "Європейською Академією розвитку науки і бізнесу", Фундацією "Європейська Академія місцевого самоврядування" (Республіка Польща), Генеральним консульством Республіки Польща у місті Луцьку.

Надрукувати
мітки:
коментарів