Поділитись:

Чому в луцьких тролейбусах ще досі видають разові квитки

Четвер, 25 травня 2017, 09:40

Директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк прозвітував щодо стану впровадження автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП) у тролейбусах.

Про це він написав у Facebook.

З його слів, наразі завершується практичне навчання кондукторів. Уже виготовлені тримачі для валідаторів в тролейбуси, які працюють в безкондукторному режимі (як маршрутні таксі). GPS-трекери на сьогодні налаштовані вже у 34 тролейбусах (відображаються на сайті "Транспорт Луцька"). Працівниками служби перевезення у програмі АСОП відображаються усі дані, необхідні для відображення маршрутів та працівників (водіїв та кондукторів), які працюють на лінії. Вже функціонують 17 моніторів системи сповіщення пасажирів для автоматичного оголошення зупинок. Зараз на ЛПЕ тестують якість запису відеороликів із відображенням та озвученням назв зупинок громадського транспорту м. Луцька. Після остаточної перевірки обладнання буде проведена синхронізація маршрутів і, відповідно, запрацює автоматичне оголошення зупинок.

"Для повноцінного запуску проекту із автоматизації обліку перевезень основним для КП "ЛПЕ" на разі є рішення Луцької міської ради щодо затвердження "Порядку застосування плати за проїзд у міському електричному транспорті міста Луцька з використанням автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів". Без затвердження міськрадою вищевказаного "Порядку…", ЛПЕ не зможе відмовитись від разових квитків та перейти на валідування. Керівники підприємства зайняті підготовкою до участі у численних комісіях Луцької міської ради, які стосуються особливостей та результатів роботи КП "ЛПЕ" у 2016 році. Сподіваємось, що це прискорить затвердження Луцькою міською радою нормативних документів, які забезпечать повноцінне функціонування підприємства та міського електротранспорту в умовах автоматизації обліку", – зазначив Грицюк.

Він зауважив, що атоматизована система сповіщення пасажирів орієнтована не лише на покращення якості надання послуг, а й на задоволення потреб пасажирів з вадами слуху та зору.

Надрукувати
мітки:
коментарів
06 грудня 2019
16:05
03 грудня 2019
27 листопада 2019
25 листопада 2019
11:10
24 листопада 2019
10:00
21 листопада 2019
19 листопада 2019
18 листопада 2019
15 листопада 2019
14 листопада 2019
13 листопада 2019