Поділитись:

Головний конкурент Adidas i Nike йде на ринок України

Неділя, 02 липня 2017, 20:05
Головний конкурент Adidas i Nike йде на ринок України

Головний конкурент Adidas i Nike йде на ринок України

Один із найбільш технологічних брендів спортивного одягу американський Under Armour має намір опанувати український ринок.

Про це повідомляється на сайті Асоціації Рітейлерів України.

Бренд Under Armour планує вивести на український ринок MD Group.

"Так, ми будемо представляти Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співпраці говорити зарано", – уточнили в MD Group.

Втім вихід в Україну одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу – питання вирішене. Невідомими залишаються лише терміни і умови виведення бренду на український ринок.

Apple в спортивному одязі

Under Armour – відносно молодий бренд, заснований американським футболістом Кевіном Планком в 1996 році. Завершивши спортивну кар'єру в ранньому віці (23 роки), він вирішив започаткувати власну справу. Одержимий ідеєю створити непромокну білизну для спортсменів, яка б не вбирала піт, була легкою та зручною, він заснував власну компанію. Свій бізнес Кевін Планк почав зі стартовим капіталом в $ 17 000 і підвалом в якості невеликого цеху. Навряд чи сам бізнесмен тоді міг повірити, що вже через 10 років його компанія проведе надуспішний вихід на біржу, подвоївши вартість своїх акцій в перший же день після розміщення.

Зараз Under Armour вже обігнав за продажами в США компанію Adidas, поступаючись лише світовому лідеру в спортивному одязі – Nike.

При цьому компанія вважається однією з найбільш технологічних у світі, постійно впроваджуючи інновації в галузі інтернету речей, розробляючи власні мобільні додатки і експериментуючи з матеріалами. Наприклад, Under Armour за останні роки придбав стартапи MapMyFitness, Endomondo і MyFitnessPal за більш ніж $ 500 млн, які дозволили компанії активно розвивати напрямок "інтернет речей". Придбані компанії займаються роботою над додатками, які синхронізуються з трекерами та іншими гаджетами, зчитуючи інформацію про стан людини, на підставі якої створюються персональні рекомендації. Як результат, у 2016 році бренд вперше потрапив до рейтингу найбільш інноваційних компаній світу від Boston Consulting Group, ставши в одному ряду з Apple, Google, Microsoft, та іншими високотехнологічними гігантами. Зараз прихильники Under Armour очікують виходу нових продуктів компанії не менше, ніж фанати Apple нову модель iPhone.

Глобальна експансія

У 2016 році Under Armour збільшив свої продажі на 22 %, до $ 4,8 млрд: в основному – за рахунок зростання продажів взуття на 50 %. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи та Азії. Втім, саме на глобальному ринку Under Armour поки не може похвалитися серйозними успіхами.

Схоже, що зараз компанія має серйозні наміри нарощувати свою присутність поза рідним ринком. У тому числі – і в країнах Східної Європи.

Крім України, компанія також готується до виходу на російський ринок.

Український ринок

Що стосується України, експерти вважають, що MD Group буде розвивати Under Armour в форматі монобрендових магазинів.

"За тими проектами, з якими працює Colliers International (Україна) відомо, що MD Group планують розвивати Under Armour в форматі монобрендових магазинів", – говорить директор департаменту торговельної нерухомості українського підрозділу Colliers Ігор Заболоцький.

У той же час експерт не виключає, що продукція Under Armour може з'явитися і в інших мережах рітейлера.

"З урахуванням того, що в портфелі компанії існують такі мультибрендові магазини як STEM і WALKER не виключаємо можливості, що бренд також може бути представлений і в таких локаціях, за погодженням з власниками ТМ", – уточнює Заболоцький.

Головний конкурент Adidas i Nike йде на ринок України

З його слів, не повинно виникнути проблем і з пошуком підходящих локацій для розвитку.

"Для торгового центру така концепція також успішна, оскільки широка лінійка спортивних товарів додатково приваблює покупців", – вважає Ігор, додаючи, що Under Armour буде конкурувати з провідними спортивними марками, представленими в Україні.

Самі учасники ринку утримуються від офіційних коментарів щодо виходу в країну небезпечного конкурента. Однак багато хто вважає, що його успіх в Україні зовсім не гарантований.

"По-перше, в Україні цей бренд маловідомий. А за останні роки спроби маловідомих брендів закріпитися в країні закінчувалися не дуже вдало. Крім того, зараз український споживач все частіше віддає перевагу демократичним за ціною торговим маркам. З огляду на те, що Under Armour працює в сегменті "середній плюс", він навряд чи зможе розраховувати на те, щоб відвоювати значну частку на ринку в найближчі роки", – упевнений один із експертів.

Досвід в допомогу

Втім більшість експертів ринку схильні вважати, що у Under Armour в Україні хороші перспективи.

"MD Group має великий досвід роботи з різними брендами і не тільки в Україні. Безумовно, компанія детально аналізувала перспективи торгової марки і, розуміючи її затребуваність, взяла на себе зобов'язання щодо її розвитку", – каже Ігор Заболоцький.

"У людей, які знають Under Armour, цей бренд дуже популярний. А MD Group – це компанія, яка добре вміє підбирати бренди. Практично всі торгові марки в її портфелі дуже успішні в Україні. Упевнений, що вони не даремно заходять в цей сегмент, тому що він активно розвивається, а людей, які постійно займаються спортом, з кожним роком стає все більше", – вважає директор з розвитку бізнесу компанії UTG Сергій Заїка.

MD Group працює на українському ринку вже більш 14 років. У портфелі компанії – більше десятка вже відомих в Україні брендів і більше 140 магазинів країні. В Україні група розвиває мережі Tommy Hilfiger, Walker, STEM, Oodj, Accessorize, G-Star, Diesel, Gant, Pepe Jeans та інші.

Сергій Заїка вважає, що MD Group не обмежуватиметься продажем бренду тільки в своїх мережах, а спробує замкнути на собі всю дистрибуцію марки в Україні.

"В Європі Under Armour в основному представлений в мультибрендових мережах. Швидше за все, в Україні MD Group буде не тільки розвивати монобрендову мережу магазинів Under Armour, але і стане дистриб'ютором компанії в країні, поставляючи її продукцію і в мультибрендові мережі", – додає директор з розвитку бізнесу UTG.

Популярність перш за все

Слід зазначити, що успіх Under Armour в Америці був забезпечений не тільки технологічністю бренду, але і грамотною маркетинговою політикою. Спочатку Кевін Планк робив ставку на професійних спортсменів і його маркетингові кроки були спрямовані саме на цю аудиторію. Він роздавав майки окремим гравцям в футбол, які, в свою чергу розповідали про якісний продукт іншим, і в підсумку вся команда, а з часом і більшість професійних футболістів, хотіли грати в майках Under Armour. Сьогодні спонсорування зірок спорту є нормою для спортивних компаній і Under Armour вже не один рік веде маркетингові війни з Nike і Adidas, виділяючи десятки мільйонів доларів на контракти з відомими спортсменами.

Головний конкурент Adidas i Nike йде на ринок України

На початку цього року ринок "підірвала" новина про те, що Under Armour вступив в переговори про технічне спонсорство з найбільш титулованим футбольним клубом Європи – мадридським Реалом. В Under Armour прекрасно розуміють – щоб конкурувати з Adidas і Nike на глобальному рівні, необхідні глобальні рекламні кампанії. І судячи з усього, бренд готовий виділяти на це значні кошти.

На думку експертів, рекламна кампанія для популяризації бренду знадобиться і в Україні. Адже якщо в США Under Armour вже завоював багатотисячні армії шанувальників, то в європейських країнах у бренда все тільки починається.

Надрукувати
мітки:
коментарів