В "Аеропортах України" знають, як здешевити авіаквитки
Асоціація "Аеропорти України" цивільної авіації знайшла спосіб здешевити авіаквитки.
Про це йдеться в листі організації на адресу Першого віце-прем'єр-міністра - Міністра економічного розвитку і торгівлі Степана Кубіва, – повідомляє avianews.com.
Для зниження вартості авіаквитків асоціація пропонує скасувати ПДВ для внутрішніх рейсів і всіх пов'язаних з ними послуг, забезпечити зниження вартості авіапалива шляхом введення податкових пільг на сировину для виробництва в Україні, а також тимчасово зменшити акциз на імпорт гасу, знизити розцінки Укрзалізниці на транспортування палива і переглянути комісійні збори аеропортів за право надавати послуги заправки.
В асоціації також звернули увагу на необхідність розвивати інфраструктуру повітряних воріт країни, а також конкуренцію між аеропортами, уникаючи підтримки винятково державних аеропортів, оскільки це негативно впливає на конкуренцію, шкодить розвитку регіонів і обмежує можливості децентралізації.
Також у листі звернули увагу на потребу в системній і активній лібералізації ринку міжнародних авіаперевезень та на необхідність фінансування Державної програми розвитку аеропортів до 2023 року, прийнятої ще в лютому 2016 року, але не реалізованої ні на одному з підприємств.
"Найбільш критичним є виконання цієї програми в контексті реконструкції аеродромів, оскільки при поточних обсягах авіаперевезень в регіонах міжнародне фінансування не доступне", – наголошується в листі.
Проблему стану інфраструктури регіональних аеропортів також підняв на прес-конференції в Києві 14 липня Міністр Інфраструктури Володимир Омелян. З його слів, іноземні інвестори, які планують відкрити дочірню авіакомпанію в Україні, стурбовані незадовільним станом злітно-посадочних смуг в Україні.
На даний момент повністю новими смугами і аеродромами володіють тільки аеропорти Бориспіль, Львів і Харків. Повністю нова злітно-посадкова смуга, здатна приймати будь-які типи літаків, і перон з'явилися в 2012 році в аеропорту Донецька, проте інфраструктура, в тому числі новий термінал, були зруйновані в ході бойових дій.
На даний момент стан аеродромів багатьох регіональних аеропортів не дозволяє приймати середньомагістральні літаки типу Boeing 737-800 і Airbus A320, які експлуатуються великими європейськими лоу-костами.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти