Поділитись:

Аферисти на касах магазинів?

Неділя, 30 липня 2017, 07:40
Аферисти на касах магазинів?

Чи часто ви виходили з торгового закладу з відчуттям, що вас обрахували, обважили і т. д.? Чи часто вам давали решту менше, аніж потрібно? Чи часто вам грубіянили і псували настрій на увесь день продавчині булочок чи корму для котів? Якщо так, то я вас вітаю, ви один з тих "щасливчиків", що відчув всю красу і особливості нашого "українського сервісу" в магазинах (чи то продуктових, чи одягу).

Як і в кожній професії, так і серед працівників торгівлі є чесні та ввічливі продавці, що не може не радувати. Вони тобі і порадять, і підкажуть, що краще брати, і побажають гарного дня. Однак історії про те, як надурюють на касах чую ледь не щодня. Коли ж ловлять підприємливу касирку "на гарячому", то завжди чуєш виправдання: "Ой, вибачте, помилилась", "Ой щось калькулятор не то показав", "Ой забули цінники поміняти"… Ну і далі, в кого який досвід з цього приводу. Єдине в цих історіях, що помиляються вони тільки на свою користь. Нечасто буває так, що хтось з продавців тобі передасть грошей. І то, якщо ти людина совісна, то обов'язково повернеш лишню решту.

Є люди, які скромно промовчать або "проковтнуть" хамство чи обрахування на товарі і підуть далі. Є такі, які, "обпікшись" на такому "сервісі", забудуть туди дорогу і ще й порадять іншим не ходити, ну а є й темпераментні особи, які цілий скандал можуть влаштувати, і тут, хочу сказати, не бачу нічого поганого, а радше навпаки – як метод боротьби з такими явищем, як аферисти на касах. Те саме і з хамовитими продавцями, які не в курсі, певно, що покупці – це ж твоя потенційна зарплата, а не лише дохід в магазин чи люди, які прийшли тебе роздратувати.

Когось такі "фахівці" сфери торгівлі надурять на 100 гривень (умовно), і людина навіть не помітить й не відчує, а комусь і так кожна копійка на рахунку, і тих 100 гривень – гроші, на які можна було би купувати хліб додому цілий тиждень.

Нещодавно стала свідком того, як одна жінка купила м'ясні вироби в одному луцькому магазинчику (тут обійдемось без реклами), на яких її надурили на гривень 60. Пані виявилась не промах! Приїхавши додому та проаналізувавши покупки, заборонила дітям та чоловіку їсти покупку і зранку (ні світ ні зоря), зібравши ці "золоті" делікатеси в пакет, поїхала на розбірки в той магазин. Гроші повернули і навіть вибачились, але, як то кажуть, осад лишився і наостанок такі слова від обманутої пані: "Щоби я ще раз тут щось купляла!".

Так от до чого я веду: можливо, власникам торгових точок варто прискіпливіше ставитись до того, якими математичними здібностями та совістю володіють їхні продавці, можливо, навіть сісти і повчити з ними табличку множення та елементарні правила етикету. Адже сьогодні продавець може обрахувати чи нагрубіянити, а завтра "Піде слава по Русі" і навряд чи від такої антиреклами клієнтів побільшає. А воно вам треба?

Надрукувати
мітки:
коментарів