Twitter тестує нову функцію
Компанія Twitter Inc. запустила тестування платної підписки на розкрутку профілю користувача в автоматичному режимі.
Про це повідомляє РБК.
"Twitter представив нову бізнес-ідею: стягувати з рекламодавців щомісячну плату за те, щоб компанія обробляла всі промо-твіти. Це означає, що бізнес буде платити Twitter 99 доларів в місяць, щоб сервіс вибирав, який з твітів компанії буде просувати", – йдеться в повідомленні.
Згідно з інформацією, наразі це тільки тест послуги Twitter. Так, компанія запросила кілька компаній-рекламодавців приєднатися до тестування нової функції. Таким чином сервіс хоче залучити невеликі компанії, які не хочуть витрачати час і багато грошей на створення рекламної кампанії.
Програма поширюється не тільки на бізнес-аккаунти: передбачається, що нею зможуть користуватися і звичайні користувачі при бажанні. Деталі пропозиції, такі як кількість твітів, що просуваються і передбачуване охоплення, наразі не розкривають.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?