Поділитись:

В Україні виріс ринок інтернет-реклами

Вівторок, 22 серпня 2017, 10:57
В Україні виріс ринок інтернет-реклами

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України в першому півріччі 2017 року становив 827 мільйона гривень, що на 42 % перевищило аналогічний показник першого півріччя 2016.

Про це свідчать результати дослідження, проведеного Інтернет Асоціацією України, – повідомляє Liga.net.

Частка прямих продажів на ринку становить 56 %.

Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином:

- банерна реклама - 39,6 %;

- in-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 40,6 %;

- in-page video (content-roll) - 4,7 %;

- інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) - 5,7 %;

- спонсорство - 9,4 %;

Частки мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) в частках від загального обороту медійної інтернет-реклами становлять:

- частка банерної реклами - 18,1 %;

- частка in-stream video - 7,6 %;

- частка in-page video (content-roll) - 0,05 %;

- частка нестандартних рішень - 5,3 %;

- спонсорство - 3,6 %.

Вперше в ході досліджень було визначено частку соціальних медіа і месенджерів (FB, VK, Однокласники, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.), Вона становить 18,6 %.

Надрукувати
мітки:
коментарів