Поділитись:

ДФС запустила новий сервіс для платників та фінустанов

Вівторок, 05 вересня 2017, 11:55

В Електронному кабінеті платника запроваджено новий сервіс для платників та фінансових установ.

Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби України.

ДФС створила програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль).

Починаючи з 1 вересня 2017 року, через взаємодію API "Електронного кабінету" та Програмного модуля забезпечується:

- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;

- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів .

- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами;

- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файла повідомлень (перша квитанція), про прийняття до оброблення файла повідомлень (друга квитанція).

Програмний модуль та Інструкція з його використання розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі "Електронна звітність"/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків

Надрукувати
мітки:
коментарів
14 лютого 2019
06 січня 2019
29 грудня 2018
11 грудня 2018
06 грудня 2018
11 жовтня 2018
11 вересня 2018
31 серпня 2018
28 серпня 2018
09 серпня 2018
06 липня 2018
12 червня 2018
14 квітня 2018
30 березня 2018