Поділитись:

ДФС запустила новий сервіс для платників та фінустанов

Вівторок, 05 вересня 2017, 11:55
ДФС запустила новий сервіс для платників та фінустанов

В Електронному кабінеті платника запроваджено новий сервіс для платників та фінансових установ.

Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби України.

ДФС створила програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль).

Починаючи з 1 вересня 2017 року, через взаємодію API "Електронного кабінету" та Програмного модуля забезпечується:

- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;

- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів .

- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами;

- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файла повідомлень (перша квитанція), про прийняття до оброблення файла повідомлень (друга квитанція).

Програмний модуль та Інструкція з його використання розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі "Електронна звітність"/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків

Надрукувати
мітки:
коментарів