У Луцькій міськраді створять інвентаризаційну комісію
У Луцькій міській раді планують створити інвентаризаційну комісію.
Розпорядження про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міськради підписав міський голова Микола Романюк.
У розпорядженні повідомляється, що комісію створюють з метою ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю.
Інвентаризаційна комісія затвердили у складі:
Вербич Ю. Г. – заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії;
Горай С. Г. – начальник відділу обліку та звітності;
Кондратюк Т. Б. – головний спеціаліст відділу обліку та звітності;
Махецький А. М. – начальник господарсько-технічного відділу;
Прокопчук А. І. – головний спеціаліст відділу обліку та звітності.
Інвентаризаційна комісія повинна буде виконувати такі функції:
- організацію інвентаризацій в департаментах, управліннях та відділах;
- розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);
- здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;
- перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.
Відповідно, розпорядження міського голови від 17.09.2012 № 452 "Про центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради" втрачає свою чинність.
Контроль за виконанням розпорядження поклали на Юрія Вербича.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?