Поділитись:

"Успіх клініки – це задоволені клієнти", – засновниця "Благомеду"

Вівторок, 26 вересня 2017, 14:00

У 2012 році в Луцьку вперше з'явилася альтернатива державним медичним закладам – приватна багатопрофільна клініка "Благомед". Нині "Благомеду" 5 років, і статус лідера приватної медицини регіону надійно за ним закріпився. Клініка за 5 років надала медичні послуги понад 70 000 пацієнтів і зараз готується до відкриття відділення амбулаторної хірургії, що стане першим кроком на шляху переходу до більш комплексного надання медичних послуг.

Засновниця клініки Світлана Мікуліч, розповідаючи про плани розвитку клініки, зауважує, що "інвестувати цікаво в складні речі", цитує експерта з маркетингу Ігоря Гута: "Бізнес – це гра, де ризики ви можете обміняти на прибуток. Тільки ризики гарантовані, а прибуток – ні". І згадує, з чого розпочинався "Благомед".

Засновниця клініки Світлана Мікуліч><span class=Засновниця клініки Світлана Мікуліч

Благомед розпочинався з мрії, і я хотіла реалізувати цю мрію абсолютно самостійно. Від початку до кінця. Для мене головне – це саморозвиток і самореалізація, і я шукала сферу, яка б стимулювала постійно вчитися, стояти на місці – не моє. Рік провела у пошуках та навчанні, після моніторингу ринку у різних галузях стало зрозуміло: Волинь дуже потребує сучасної багатопрофільної клініки, тому я вирішила інвестувати в створення такого закладу.

– З чого почалася реалізація вашого задуму?

Я з дитинства люблю командні види спорту, вони дають набагато більше можливостей. У міцній і злагодженій команді завжди діє ефект синергії, коли 2+2=5. Тому створення команди однодумців та професіоналів було пріоритетним завданням. Лікар і менеджер – це два абсолютно різні типи мислення, два світи. Доводилося напрацьовувати взаєморозуміння, вчитися чути та розуміти один одного, співпрацювати, прощатись з деякими людьми, команда створювалася в роботі. Сьогодні я можу сказати, що успіх клініки – це люди, які тут працюють .

– Яким повинен бути лікар, щоб стати частиною колективу "Благомеду"?

– Це професіонал, впевнений у собі, емпатійний, чуйний і відкритий до спілкування з пацієнтами, який має добре сформоване клінічне бачення. Головне – він повинен хотіти розвиватися. Наші лікарі постійно навчаються, їздять на тренінги та семінари, беруть участь в конференціях. Я переконана в тому, що дуже важливим є системний підхід до лікування пацієнта, за цим майбутнє. Ми заохочуємо лікарів "Благомеду" до навчання, до отримання додаткових спеціалізацій. Для прикладу, наша лікар-педіатр має спеціалізацію гастроентеролога, лікар-кардіолог додатково спеціалізується з функціональної діагностики. Ще хочу наголосити на тому, що сучасний медичний центр – це не лише якісна робота лікарів. Це і ввічливий сервіс, і доброзичлива атмосфера, і чіткість та оперативність надання послуг. За це відповідають наші медсестри та адміністратори, вони теж постійно навчаються та підвищують свою кваліфікацію.

– Що за 5 років існування стало найбільшим викликом для вас і для вашої команди?

– Знаєте, напевно це було впровадження системи автоматизації роботи закладу. Це та складова роботи клініки, яка частково лишається "за кулісами" для пацієнта, але вона дуже важлива і є критерієм якості роботи закладу. Саме завдяки їй ми можемо оперативно збирати та опрацьовувати медичну статистику, вести та зберігати електронні історії хвороб, об'єднувати в єдине ціле всі лікувальні, діагностичні, адміністративні, господарські та фінансові процеси. Головна цінність автоматизації процесів це те, що лікар швидше може приймати рішення щодо лікування пацієнта, а головний лікар контролювати якість лікування. Нам вдалося це зробити, сьогодні всі ці процеси в "Благомеді" автоматизовані. Вважаю, що це один з найважливіший та найнеобхідніший елемент ефективності та професійності сучасної клініки.

– Що для вас особисто означає поняття "медицина майбутнього"?

Це індивідуальний підхід до кожного пацієнта, превентивна медицина і формування у кожного пацієнта відповідальності за його здоров'я.

– Що думаєте про реалізацію медичної реформи в Україні?

Зміни у цій галузі є життєвонеобхідними. "Благомед" входить до Асоціації приватних медичних закладів України і ми беремо участь у цих процесах. Я вважаю, що серед тих змін, які впроваджує медреформа, безумовно, є дуже багато позитивних і прогресивних рішень, таких, які фундаментально впливають на якість української системи охорони здоров'я. Ключовим є нова модель фінансування медицини, яка передбачає принцип "гроші ходять за пацієнтом". Дуже важливо те, що відтепер, приймаючи рішення щодо тактики лікування хворого, лікар може керуватися міжнародними протоколами лікування, а в деяких випадках це принципово інший підхід до проблеми. Головне, щоб все це відбулося щоб ці зміни почали діяти.

Що для вас є головним критерієм оцінки роботи "Благомеду"?

Звісно, те, чи йдуть до нас люди. Ми не даємо "агресивної" реклами, не друкуємо рекламні банери, не роздаємо флаєри. Але кількість пацієнтів у порівнянні з минулим роком зросла вдвічі. Люди приходять до нас і стають постійними пацієнтами, радять "Благомед" знайомим, родичам, друзям. Приємно те, що до нас звертаються не лише жителі міста та області, але й багато іноземців. Це і є головний критерій успіху те, що зростає кількість задоволених пацієнтів. Кожне зауваження допомагає нам стати кращими, кожен пацієнт для нас важливий. Створити в клініці доброзичливі умови, якісно проконсультувати та допомогти, почути кожного, хто звертається до нас, та зрозуміти його проблему весь колектив об'єднує зусилля заради цього, і це головні наші завдання.



Надрукувати
мітки:
коментарів
19 лютого 2019
15 лютого 2019
14 лютого 2019
13 лютого 2019
09 лютого 2019
06 лютого 2019
20:00
31 січня 2019
16:00
30 січня 2019
28 січня 2019
27 січня 2019
25 січня 2019
21 січня 2019