Поділитись:

Ви ще не зрозуміли? Facebook нас поглинає)

Четвер, 28 вересня 2017, 07:40

Одним із перших моїх постів на Facebook вже чимало років тому було повідомлення про те, як важко розібратися в цій мережі. У ній не зручна стрічка новин, пошук, не можливо змінити цей дизайн чи колір. Ці всі параметри залишилися, бо це закрита система, яка у переважній більшості вирішує ЗА тебе, що тобі дивитися і читати скільки би я не пробувала це змінити.

(І не говоріть про налаштування стрічки, блокування слів, які не хочете побачити у стрічці. Бо як би там не було, скільки б ви не налаштовували, Facebook все одно буде вирішувати чимало питань за вас. Навіть більше, гадаю, що це обумовлено в угоді, яку підписує кожен користувач цієї мережі).

((Так, так, ви погоджуєтеся на певні умови, і осі ці пости про використання ваших даних з посиланням на міжнародні угоди...Словом, почитайте умови.))

І ось я вже скільки років користувач цієї мережі, та зрозуміла речі, які справді мене засмучують і навіть лякають.

По-перше, куди не зайди — всюди він) Реєстрація на сайтах або за допомогою пошти, або за допомогою соціальної мережі. А потім несподівано у пошуку, в стрічці вам приходить реклама тих речей, які ви шукали. І мова йде не лише про осіннє взуття, а про політичні вподобання, гасла.

По-друге, Facebook для багатьох людей нині заміняє новинну стрічку. Колись була дискусія про те, чи може блогер бути на рівні з журналістом. Бо ж він дотримується стандартів, не має відповідальності, а лише власне ім'я.

А нині розумієш, на скільки це були квіточки, бо у блогера на "Живому журналі" бодай було ім'я. Нині фейкова сторінка може розповсюджувати тонни інформації в день. Тож не вірте усьому, що поширюють у мережі. За це часто ніхто не несе жодної відповідальності. Так, соцмережі дозволяють оперативно розносити інформацію, але не завжди це йде на користь.

По-третє, здається, що активність у соцмережах знижує реальну активність у реальному житті. І нині навіть пост-заклик до прибирання отримає сотню лайків та лише кілька реальних рук.

До чого все. Ви, певно, перейшли на цей блог з Facebook. Це ще один виклик перед сучасними медіа. Вони вимушені бути присутніми у соціальних мережах і бути активними, аби їх читали. Бо для багатьох читачів стрічка соціальної мережі заміняє стрічку сайтів, як це було колись. Інтернет, який задумувався як тонни індивідуальних сторінок, перетворюється на стрічку, де тонни гіперів, лайків і шерів. Але не завжди ви вирішуєте, якими вони будуть.

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій. Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією

Надрукувати
мітки:
коментарів