Поділитись:

Що для німця – старе, для українця – нове: планують замінити дизель-потяги

П'ятниця, 13 жовтня 2017, 13:32

100 старих регіональних дизель-поїздів із кондиціонерами і вакуумними туалетами за зниженою вартістю Україні пропонує німецький Deutsche Bahn.

Про це повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян за результатами свого візиту до Берліна 12 жовтня, - пише ЦТС.

При цьому він зазначив, що очікує шквалу критики у зв'язку з тим, що німецькі потяги зажадають тривалої сертифікації та значних витрат на переобладнання. З іншого боку, за словами міністра, реформа УЗ не передбачає суттєвого оновлення регіональних поїздів, також відсутні кошти для глобального оновлення такого рухомого складу.

"Виходжу з простої логіки: нинішня "реформа" УЗ не передбачає суттєвого оновлення рухомого складу регіональних поїздів, а, отже, мільйонам громадян пропонується щодня втрачати свідомість влітку від задухи і замерзати взимку ще одне десятиліття. Безумовно, тих, хто їздить на мерседесах - це не стосується. Зараз у нас 165 складів дизель-поїздів, в експлуатації - 112. 118 з них потребують виключення з інвентарю до 2021 року. Відповідно, колапс не за горами. Про новий рухомий склад ніхто навіть не заїкається ", - написав Омелян на своїй сторінці в Facebook.

"Ми можемо зараз почути шквал критики, наскільки небезпечні німецькі поїзди в порівнянні з hand-made українськими класичної конструкції 50-х років минулого століття, як нескінченно довго їх треба сертифікувати провідними інститутами, що вартість адаптації перевищує ціну нового, який невідомо, коли випустить, і незрозуміло хто, і за які гроші купить. Насправді, у нас є реальний шанс фактично повністю замінити парк регіональних дизель-поїздів за наднизькою ціною і дати мільйонам українських громадян з кінця 2018 можливість їздити в комфортних поїздах мінімум ще 15 років ", - додав чиновник.

Надрукувати
мітки:
коментарів