Поділитись:

Назвали найдорожчі та найвпливовіші бренди світу

Вівторок, 23 лютого 2016, 20:12

Аналітична компанія Brand Finance опублікувала щорічні списки найдорожчих і найвпливовіших брендів світу.

За підсумками 2015-го року найбільш дорогим брендом залишився Apple, а в рейтингу найвпливовіших лідером став Walt Disney, змістивши з першого місця Lego. Про це повідомляє видання management.com.ua.

У списку найвпливовіших брендів Brand Finance привласнює кожному учаснику так званий "рейтинг сили" (brand strength). Компанія аналізує інвестиції в маркетинг, цінність бренду, а також вплив бренду на успіхи компанії.­­­­­­­­­­

В основі успіху Walt Disney – багата історія та оригінальні твори, але її нинішній стан є результатом численних поглинань і придбань сильних брендів. Серед них – ESPN, Pixar, Маппет-шоу, Marvel.

Найвпливовіші бренди світу (топ-10)><span class=Найвпливовіші бренди світу (топ-10)

Однак найбільш вдалою покупкою Disney стала кінокомпанія Lucasfilm і, відповідно, права на "Зоряні війни". Саме остання частина космічної саги стала найбільш успішним фільмом Disney, зібравши близько 2 мільярдів доларів. Тільки на брендованих іграшках компанія заробила понад 700 мільйонів доларів.

Тепер бренд "Зоряні війни" оцінюється в 10 мільярдів доларів, на тлі якої сума угоди з Lucasfilm може здатися незначною. У 2012-му році кіностудія Джорджа Лукаса була куплена за 4,05 мільярда доларів. У результаті Disney став найщасливішим місцем на Землі не тільки для споживачів, але й для інвесторів.

У цілому бренд Walt Disney оцінили в 31,7 мільярд доларів. Поступається йому у впливовості виробник іграшок Lego і косметичний гігант L'Oreal. Крім них до топ-10 увійшли PWC, McKinsey, Nike, Johnson's, Coca-Cola, NBC і Google.

Найдорожчі бренди світу (топ-10)><span class=Найдорожчі бренди світу (топ-10)

Brand Finance також підрахувала вартість брендів. Рейтинг традиційно очолила Apple, чий бренд оцінюється в 145,9 мільярда доларів. За рік він подорожчав майже на 14% завдяки популярності iPhone 6 і iPhone 6s. Уповільнення продажів не змогло похитнути становище корпорації.

Google знаходиться на другому місці і помітно відстає від лідера. Бренд інтернет-гіганта оцінили в 94,2 мільярда доларів. Samsung із 83,2 мільярда доларів посіла третю сходинку, далі йдуть Amazon (69,6 мільярда), Microsoft (67,3 мільярда), Verizon (63,1 мільярда), AT&T (59,9 мільярда), Walmart (53,7 мільярда), China Mobile (49,8 мільярда), Wells Fargo (44,2 мільярда).

Надрукувати
мітки:
коментарів