Поділитись:

Ручні валідатори за мільйон гривень виявилися Луцьку не потрібні

Середа, 01 листопада 2017, 15:30
Ручні валідатори за мільйон гривень виявилися Луцьку не потрібні

У Луцькій міській раді міркують над концепцією запровадження "картки лучанина". Вона має багато функцій, в тому числі і у сфері перевезення. А ось закуплені за мільйон гривень ручні валідатори для громадського транспорту, схоже, виявилися непотрібними.

Питання обговорювали 1 листопада під час засідання виконавчого комітету. Член виконкому Михайло Щур адресував начальнику управління транспорту Луцькради Анатолію Миронюку питання щодо втілення системи автоматизованого обліку пасажирів (АСОП). Для того, щоб здійснювати пасажирообіг для Луцького підприємства електротранспорту закупили ручні валідатор. Втім, нині їх у тролейбусах Луцька не видно. Зі слів Миронюка зараз йде пошук нової системи, оскільки втілення минулої було зупинено.

"Підприємство електротранспорту вже потратило мільйон гривень на ручні валідатори. То я, коли підняв договір, запитую тих сім чоловік, які підписали цей договір: "А навіщо ви купували ручні валідатори?". "А нам сказали". А відповіді ніхто не дає. А я твердо знаю, що ручні валідатори не потрібні цій системі", – зазначив Анатолій Миронюк.

Виконувач повноважень міського голови, секретар Луцькради Григорій Пустовіт додав, що міськрада вивчала досвід Тернополя, Житомира, Білої Церкви щодо запровадження електронної системи. Нині до мерії звертаються представники різних it-компаній, банківських структур, аби запропонувати свої рішення системи обліку.

"Організатори цього питання десь недопрацювали, десь вони не бачили загальної картини. Ручні валідатори сьогодні ніде фактично не використовуються за виключенням Тернополя, і то Тернопіль відійшов, там стаціонарні валідатори. І у перспективі там будуть тільки стаціонарні валідатори. Чи є необхідність цієї проміжної ланки? Ручний валідатор – це фактично той же ж квиток, тільки раніше касир відривала його, тепер вводить дані. Навіть є часова проблема, це довше, аніж з квитком", – зазначив Григорій Пустовіт.

Зі слів посадовця зараз є група у міськраді, яка вивчає питання впровадження "картки лучанина". Вона поєднає чимало функцій, в тому числі і щодо оплати за перевезення.

Голосування за виділення 1 мільйона гривень на тендер з переоснащення тролейбусів валідаторами відбулося 29 грудня 2016 року. У лютому 2017 року на Луцькому підприємстві електротранспорту кондукторів почали навчати роботі із валідаторами, автоматизованими системами оплати за проїзд. Система мала на повну запрацювати навесні цього року. Потому мали під'єднати до системи транспорт і приватних перевізників. Для продовження впровадження системи потрібно було виділити додатково 2 мільйони гривень. Однак, концепція змінилася.

Надрукувати
мітки:
коментарів