Поділитись:

Лучанам розповіли, як дитині привити любов до навчання

П'ятниця, 24 листопада 2017, 17:57

21 листопада на базі Луцької приватної спеціалізованої загальноосвітньої школи "Скарбниця мудрості" відбувся семінар на тему "Формування внутрішньої мотивації дитини до навчання".

Спікером семінару був офіцер Ордену Британської імперії, магістр освіти з Великобританії Роджер Брінд, інформує R500 Волині.

Семінар для освітян за участю Роджера Брінда у Луцьку відбувся не вперше. Школа "Скарбниця мудрості" уже втретє ініціює проведення подібного заходу.
Послухати спікера такого рівня прийшло більше 70 працівників дошкільних навчальних закладів, початкової шкільної освіти, маленьких шкіл, дитячих
розвиваючих центрів.

Роджер Брінд розповів присутнім про важливість взаємодії навчального закладу та домівки.

"Надзвичайно важливими є стосунки родини зі школою. Одне і друге – місце, де дитина навчається. Дуже часто те, що дитина дізнається вдома конфліктує з тим, що вона дізнається у школі. Тому, варто пильнувати зберігати позитивну характеристику стосунків між батьками та навчальним закладом", – зауважив спікер. Він спонукав вчителів шукати різні підходи та методи для залучення батьків до учбового процесу.

Звернувшись до досліджень швейцарського психолога й філософа Жана Піаже про чотири етапи розвитку дитини, Роджер Брінд зосередив свій виклад на так званому доопераційному періоді. "Коли дитина на цьому етапі пізнає та досліджує оточуючий світ, вона зосереджена на собі, їй притаманний дитячий егоцентризм. Цей момент є надзвичайно важливим для нас, як для вчителів", – відмітив доповідач.

Цікаво, що Уельс, Шотландія та Північна Ірландія однаково прийшли до рішення сконцентрувати увагу на початковій ланці освіти. На думку спікера, найкращі вчителі країни повинні навчати наймолодших дітей.

"Якщо закласти добрий фундамент в освіті дітей, подальші етапи навчання даватимуться їм набагато легше й вони матимуть успішні результати в майбутньому", – вважає Роджер Брінд.

Дослідження показують, для того, щоб діти мали успіх у навчанні, вони повинні бути максимально залучені в цей процес, тобто бути активними учасниками, а не пасивними слухачами. Спікер зауважив, що учні поділяються на три типи: візуальні учні, аудіальні учні та кінестатичні учні.

"Кожна дитина індивідуальна – вони всі виглядають по-різному,і немає дітей, які б навчалися однаковим чином. Кожен має свій бажаний стиль навчання. В процесі занять варто ці стилі поєднувати. Також, потрібно враховувати і індивідуальні проблеми дитини, наприклад, такі як амбідекстрія, ліворукість, емоційні та домашні проблеми. Все це суттєво впливає на формування відповідного навчального плану", – сказав доповідач.

Довідка:

Роджер Брінд отримав три академічні дипломи: диплом про освіту вчителя, диплом бакалавра у галузі освіти та історії (Уельський університет), диплом магістра у галузі освіти зі спеціалізацією з організації та структурування, управління класом та оцінювання (Open University UK).

Упродовж 25 років працював директором школи в Уельсі. Він отримав Британську нагороду за заслуги в галузі освіти та є офіцером Ордену Британської імперії.
Його основними сферами інтересу є дослідження поганої поведінки (у його школі були два спеціальні відділи для дітей, які мали труднощі з поведінкою), проблеми компенсуючого навчання, яке орієнтувалось на дітей із важких сімей, а також дослідження питань аудіо, візуального та кінестетичного стилю навчання.

Надрукувати
мітки:
коментарів