Поділитись:

Експерт розповів, якими були реальні знижки "чорної п'ятниці" по-українськи

Неділя, 26 листопада 2017, 20:25

Цієї п'ятниці, 24 листопада, у світі стартували глобальні розпродажі - Black Friday або "Чорна п'ятниця". В США вже підрахували, що в цей день американці витратили 7,9 млрд дол. тільки на онлайн покупки.

Чи були реальні знижки в Україні та скільки витратили українці у коментарі УНН розповів директор української Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

За словами експерта, в Україні підбити підсумки "чорної п'ятниці" в грошовому еквіваленті практично не можливо.

"У США відразу здають звіти до податкової і таким чином вони звітують один перед одним, у тому числі конкуруючи між собою. Кожен рік розпродажі в США зростають. В Україні конкуренція така була десь до 2012 року, а з 2014 року продажі стали падати і ніхто не хоче навіть давати дані. Тому, чесно кажучи, ми не дізнаємося наскільки вдало в Україні пройшла "чорна п'ятниця", — сказав О. Дорошенко.

Експерт зазначив, що результати цих розпродажів можна дізнатися лише стосовно окремих мереж.

"Через рік ми побачимо наскільки ці окремі мережі будуть давати знижки і таким чином, наприклад, ми зможемо дізнатися чи були отримані заплановані прибутки чи ні", — сказав Дорошенко.

Експерт привів приклад, що минулого року в середині листопада, в українських продуктових мережах були різноманітні розпродажі на рівні 20 — 40%. Цього року листопад вже добігає до кінця, а великих розпродажів там так і не має.

"Це говорить про те, що минулого року декілька мереж почали це робити, а інші були вимущені долучитися до них, але результати цих продажів не були настільки добрими, як вони планували. Тому цього року ми таких великих акцій ми вже не бачимо", — зазначив він.

Експерт додав, що за його спостереженнями, знижки під час цьогорічної "чорної п'ятниці" становили в середньому 20-25%.

І лише на окремі позиції і в окремих магазинах знижки становили 70%.

"Деякі магазини писали про знижки до 70%, але це були або іноземні мережі, які хотіли розпродати товар або розпродавалися окремі розміри по окремих позиціях. Міжсезонні розпродажі і бувають на рівні 40-70% там у мережах взуття і одягу. От такі розпродажі і зараз були, які називалися доброю назвою "чорна п'ятниця"",- резюмував експерт.

Надрукувати
мітки:
коментарів
11 грудня 2019
04 грудня 2019
02 грудня 2019
27 листопада 2019
25 листопада 2019
23 листопада 2019
20 листопада 2019
17 листопада 2019
22 жовтня 2019
03 жовтня 2019
24 вересня 2019
18 вересня 2019
14:34
15 вересня 2019
14 вересня 2019
12 вересня 2019