Українці стали менше сидіти в соцмережах (інфографіка)
З липня 2016 по липень 2017 року в Україні збільшилося споживання відеотрафіку, а використання соціальних мереж незначно скоротилося.
Такі результати дослідження, проведеного компанією Ericsson, – повідомляє Liga.net.
Згідно із даними дослідження, вирішальним фактором для вибору мобільного оператора в Україні є якість мобільного інтернету. Після цього слідує якість голосу, підтримка клієнтів і цінова політика оператора.
Українці також виявилися значно чутливішими до цін тарифних планів, тоді як, наприклад, поляки більше уваги приділяють персоналізації пропозицій і першим враженням від взаємодії з оператором.
Згідно з прогнозом компанії, до 2023 року в мережах зв'язку п'ятого покоління (5G) буде зареєстрований 1 млрд підключень. Послуги на базі 5G до цього часу будуть доступні для 20 % світового населення. На той час доступ до мереж 4G матиме 85 % населення світу, а число підключень досягне 5,5 млрд.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?