Поділитись:

"Укрзалізниця" припинила повернення квитків через інтернет

Неділя, 24 грудня 2017, 17:38

В "Укрзалізниці" до 14 січня припинили повертати проїзні документи через інтернет.

Про це повідомив директор з пасажирських перевезень і сервісу компанії Ігор Романків на залізничному порталі "Магістраль".

"Коли за 45 діб був відкритий продаж квитків на 29 грудня, вагони розкуповувалися на 100% за 10 хвилин. Тобто хтось сидів перед монітором і чекав, коли в системі з'являться передсвяткові рейси. Погодьтеся, такі чіткі плани можуть мати лише студенти. 50% людей не можуть знати за 45 днів, чи буде у них можливість 29 грудня в конкретний час відправитися в подорож ", - розповів він.

Повідомив також, що виявили окремі електронні адреси, на які скуповували велику кількість квитків. Багато проїзних документів оформляли на пасажира, у якого замість імені і прізвища було зазначено "ААА". При блокуванні цього "прізвища" з'являлися інші набори випадкових символів. У кожному вагоні на пасажира з вигаданим ім'ям бронювалося по чотири-вісім квитків.

Аби уникнути таких зловживань вирішили припинити повернення квитків через інтернет.

"Основною умовою здачі квитка в касу є надання документа, що посвідчує особу", - додав він.

Наголосив, що реальні пасажири зможуть у разі зміни своїх планів здати квиток в касу "без проблем і черг".

Надрукувати
мітки:
коментарів
08 лютого 2019
15 січня 2019
30 листопада 2018
28 листопада 2018
23 жовтня 2018
21 жовтня 2018
11 жовтня 2018
09 жовтня 2018
28 вересня 2018
11 вересня 2018
16 липня 2018
03 квітня 2018