Поділитись:

У луцькому ЖЕКу розповіли, чи добросовісно виконують свої послуги

Середа, 10 січня 2018, 11:00

Директор ЖКГ № 3 Руслан Юлдашев розповів, що вони виконують всі оплачені послуги, а з автором петиції, який переконував в іншому, вони вже порозумілись щодо порушених

Зі слів директора, з автором петиції Віталієм Ковальчуком ЖКГ № 3 порозумівся, і лучанин навіть був готовий зняти петицію, однак це наразі неможливо. Про це Руслан Юлдашев розповів 9 січня у коментарі для ІА "Конкурент".

Нагадаємо: у Луцьку мешканці вимагали проінспектувати діяльність ЖКГ № 3, яке не виконує оплачені послуги. Відповідну петицію на сайті Єдиної системи місцевих петицій зареєстрував Віталій Ковальчук 9 січня 2018 року.

Директор ЖКГ розповів, що послугами, які називаються дезінсекція, займається підприємство, що розташоване на вулиці Івана Франка. І переконує, що не підписав би як директор ЖЕКу акт виконаних робіт, якби не було хоча б одного підпису від мешканців, що вони таку послугу отримали.

Щодо обслуговування димовентиляційних каналів, така ж ситуація. Зі слів директора ЖКГ, якщо би він не дав акти про перевірку димовентиляційних каналів, то це унеможливило б надання послуг з газопостачання "Волиньгазом" і їм всім відключили б газ.

Він додав, що в рішенні міськради чітко пропосано, що вони мають надавати послуги в межах коштів сплачених мешканцями.

"Є складова тарифу, за пунктами якого надаються послуги. Якщо взяти рішення Луцької міської ради від 2013 року № 319, то там чітко мені написано вести побудинковий облік. Надавати послугу в межах коштів, сплачених мешканцями. Мешканці цього будинку на сьогодні боргують 12 тисяч гривень", – сказав Руслан Юлдашев.

На його думку, якщо би ЖКГ не виконувало оплачених послуг, то люди мали б прийти й скласти акт-претензію на невиконані послуги, за яким би ЖЕК зробив перерахунок. Втім, як переконаний Руслан Юлдашев, перш ніж виставляти претензії за невиконання оплачених послуг, все ж варто погасити борг будинку в розмірі 12 тисяч гривень. Оскільки в рішенні Луцькради прописано вести не поквартирний облік, а побудинковий.

"Така послуга, як прибирання прибудинкових, то я взагалі в збиток іду. Тому що в тарифі за утримання будинку відсутній пункт, як вивіз сміття на Брище. Немає такої послуги і в тариф не закладено ні паливно-мастильних матеріалів, ні зарплати тракториста. Якби ми ці всі чинники заклали б, то ця послуга вартувала б гривень 10 за метр квадратний", – розповідає директор ЖКП № 3.

Така ж ситуація із коригуванням тарифів на утримання будинку, які мешканці, зі слів директора ЖКП, сприймають суто як підвищення. Хоча це вимушений захід, оскільки НКРЕКП (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, – К.) з березня 2017 року (коли мешканцям вже скоригували тариф на 1,29 гривень) знову цей тариф підняв до 1,68 гривень. Відтак вже 15 березня 2018 року мешканці будинків, які обслуговує ЖЕК № 3, платитимуть за скоригованим тарифом на утримання будинку за половину лютого й надалі по 1,68 гривень.

Надрукувати
мітки:
коментарів
23 січня 2019
11:46
10:55
22 січня 2019
20:00