Поділитись:

Волинським бізнесменам розповіли як потрапити на міжнародний ринок

Понеділок, 07 березня 2016, 09:15
Волинським бізнесменам розповіли як потрапити на міжнародний ринок

Як місцевим бізнесменам потрапити на міжнародний ринок, зокрема, німецький, говорили під час зустрічі експертів програми українсько-німецького співробітництва.

Зустріч відбулася 3 березня у Волинській торгово-промисловій палаті. Про це повідомляє "ВолиньInfo".

У рамках цієї програми місцеві підприємці мають змогу пройти стажування у німецьких компаніях, підприємствах тощо, де здобудуть досвід міжнародної співпраці. Вимоги до учасників стажування – вища освіта, досвід роботи в сфері бізнесу не менше року, добре знання англійської мови (в галузі сільського господарства є необов'язковою вимогою) та вік не більше 45 років. Участь у цій програмі є безплатною.

Як зазначила Світлана Степащенко, керівник проектного німецького Товариства міжнародного співробітництва GIZ, вони хочуть показати, що Волинь має хороший потенціал, потрібно просто його знайти і не боятися. Часто перешкодою для виходу українського бізнесу на європейський ринок є відсутність інформації про сертифікацію продукції. Насправді ж, це міфи.Варто розуміти, для якої продукції потрібні ці сертифікати, а для якої ні.

Також Світлана Степащенко наголосила, що дуже важливим є розуміння того, як будувати бізнес, знання бізнес-культури тої чи іншої країни, наприклад, німці налаштовані на довгострокову співпрацю. Помилка українців, що вони в одному стилі ведуть переговори зі всіма, не враховуючи бізнес-культури тої чи іншої країни. Програма дасть можливість познайомитися із Німеччиною, як із потенційним партнером, налагодити прямі контакти з німецькими компаніями і посприяє налагодженню переговорів, бо німці дуже важко йдуть на переговори.

Як вона зазначила, в Україні, і зокрема на Волині, є дуже багато компаній, які виготовляють багато продуктів харчування. За її словами, ми – абсолютно самодостатня країна, але працюємо на старому обладнанні і без перевірки якості та боїмось себе презентувати, боїмось вийти за межі свого регіону.

Надрукувати
мітки:
коментарів