Поділитись:

Amazon став найдорожчим брендом (рейтинг)

Четвер, 01 лютого 2018, 19:31

Американський інтернет-рітейлер Amazon у 2017 році став найдорожчим брендом, піднявшись з третьої позиції рейтингу.

Такі дані рейтингу "500 найдорожчих брендів", який проводить Brand Finance, – повідомляє "Економічна правда".

За її оцінками, у 2017 компанія Amazon подорожчала на 42 % – тепер її вартість становить 150,8 млрд доларів. Минулого року компанія займала третю сходинку рейтингу з оцінкою 106,3 млрд.

Компанія Apple залишила за собою третю сходинку, додавши до своєї вартості 37 %, тоді як у 2016 оцінка компанії впала на 27 %. На сьогодні компанія оцінюється у 146,3 млрд доларів проти минулорічного показника 107,1 млрд.

Третю сходинку займає лідер минулорічного рейтингу – компанія Google. Google додав до вартості всього 10 % і оцінюється у 120,9 млрд доларів.

Четверту сходинку займає компанія Samsung, вартість якої збільшилася на 39 % і становить 92,2 млрд.

На п'ятому місці Facebook, який додав до своєї вартості майже половину – 45 %, і тепер оцінюється у 89,6 млрд.

Надрукувати
мітки:
коментарів
24 листопада 2018
20 листопада 2018
04 жовтня 2018
17 вересня 2018
20 серпня 2018
19 липня 2018
10 травня 2018
22 січня 2018
13 грудня 2017
11 листопада 2017
29 вересня 2017
25 вересня 2017
02 липня 2017
01 липня 2017
31 травня 2017