Поділитись:

Amazon став найдорожчим брендом (рейтинг)

Четвер, 01 лютого 2018, 19:31

Американський інтернет-рітейлер Amazon у 2017 році став найдорожчим брендом, піднявшись з третьої позиції рейтингу.

Такі дані рейтингу "500 найдорожчих брендів", який проводить Brand Finance, – повідомляє "Економічна правда".

За її оцінками, у 2017 компанія Amazon подорожчала на 42 % – тепер її вартість становить 150,8 млрд доларів. Минулого року компанія займала третю сходинку рейтингу з оцінкою 106,3 млрд.

Компанія Apple залишила за собою третю сходинку, додавши до своєї вартості 37 %, тоді як у 2016 оцінка компанії впала на 27 %. На сьогодні компанія оцінюється у 146,3 млрд доларів проти минулорічного показника 107,1 млрд.

Третю сходинку займає лідер минулорічного рейтингу – компанія Google. Google додав до вартості всього 10 % і оцінюється у 120,9 млрд доларів.

Четверту сходинку займає компанія Samsung, вартість якої збільшилася на 39 % і становить 92,2 млрд.

На п'ятому місці Facebook, який додав до своєї вартості майже половину – 45 %, і тепер оцінюється у 89,6 млрд.

Надрукувати
мітки:
коментарів
12 грудня 2018
11 грудня 2018
20:35
12:00
10 грудня 2018
30 листопада 2018
12:10
27 листопада 2018
13 листопада 2018
10 листопада 2018
24 вересня 2018