Amazon став найдорожчим брендом (рейтинг)
Американський інтернет-рітейлер Amazon у 2017 році став найдорожчим брендом, піднявшись з третьої позиції рейтингу.
Такі дані рейтингу "500 найдорожчих брендів", який проводить Brand Finance, – повідомляє "Економічна правда".
За її оцінками, у 2017 компанія Amazon подорожчала на 42 % – тепер її вартість становить 150,8 млрд доларів. Минулого року компанія займала третю сходинку рейтингу з оцінкою 106,3 млрд.
Компанія Apple залишила за собою третю сходинку, додавши до своєї вартості 37 %, тоді як у 2016 оцінка компанії впала на 27 %. На сьогодні компанія оцінюється у 146,3 млрд доларів проти минулорічного показника 107,1 млрд.
Третю сходинку займає лідер минулорічного рейтингу – компанія Google. Google додав до вартості всього 10 % і оцінюється у 120,9 млрд доларів.
Четверту сходинку займає компанія Samsung, вартість якої збільшилася на 39 % і становить 92,2 млрд.
На п'ятому місці Facebook, який додав до своєї вартості майже половину – 45 %, і тепер оцінюється у 89,6 млрд.
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку