Поділитись:

Луцькі (не)дороги, або Як я хотіла залатати яму

Четвер, 08 лютого 2018, 07:40
Луцькі (не)дороги, або Як я хотіла залатати яму

Мабуть, у кожного водія (пасажира) є такі місця в Луцьку, під час проїзду якими, у нього серце кров'ю обливається. Коли я вчилася керувати автомобілем, інструктор регулярно просив мене заїхати до району Балки. Тут ми тренували навичку об'їжджати вибоїни. В українських реаліях це дуже потрібне вміння.

Я не активний автомобіліст, але навіть на пасажирському сидінні ті трепетні торкання "пуза" з ямами, вихиляння авто завжди сприймаю болісно.

Так от, повертаючись до місць болю, то для мене такими є вулиця Дубнівська (особливо перехрестя з вулицею Карпенка-Карого) та кільце у кінці цієї ж вулиці, де місто переходить в село.

Для тих, хто давно там не був, то поясню: аби проїхати по кільцю зі сторони Луцька, потрібно виїхати на середину острівця безпеки і далі чим ближче триматися до кільця. Так вдасться уникнути найбільших ям. Певно, якби на це кільце в'їхав якийсь німець, то він би зупинився і поставив авто на аварійку. (Ну бо ж інструктор не возив його під час навчання в район Балки, щоб освоювати навички долання ям)

У якийсь момент це мене дістало і я вирішила озвучити проблему через платформу "Відкрите місто".

(Як ви зрозуміли з попереднього мого блогу, не люблю я живе спілкування з державними людьми, і надають перевагу електронним засобам)

ЧИТАТИ ТАКОЖ: #СІМ_СОРОК. ХТО КРАЙНІЙ, АБО ЯК Я ХОТІЛА БІОМЕТРИЧНИЙ ПАСПОРТ

Але одразу процитую тест із платформи "Відкрите місто": (його я випадково побачила вже після того, як мої проблеми з покриттям "закрили"): "Електронне спілкування мешканців територіальної громади з підрозділами місцевих органів влади чи комунальних підприємств на сторінках комунікаційної платформи "Відкрите місто" не має статусу офіційного листування, воно не може бути опубліковане у засобах масової інформації чи використане у вигляді посилань як офіційна відповідь органу місцевого самоврядування".

Луцькі (не)дороги, або Як я хотіла залатати яму

З огляду на це, мені менше хочеться в майбутньому користуватися цією платформою). Поза тим, якщо відповіді владних структур на платформі не офіційні, то будемо вважати їх не офіційними, однак – відповідями.

Отож, 15 січня я зареєструвала два повідомлення про погане покриття на перехресті Карпенка-Карого та Дубнівської і про погане освітлення і покриття на згаданому кільці. Наступного дня два повідомлення прийняли в роботу, про що з'явилася нотатка. Вже маючи досвід користування платформою, я почала чекати на реакцію.

Луцькі (не)дороги, або Як я хотіла залатати яму

Щодо дороги на перехресті, то проблема чомусь була передана в роботу до департаменту муніципальної варти.

І 1 лютого, майже через півмісяця, надійшло повідомлення, що проблема закрита з наступною аргументацією (хоча це за правилами "Відкритого міста" не офіційна відповідь): "У ході реагування на звернення №29708 яке надійшло через платформу "Відкрите місто" до департаменту муніципальної варти Луцької міської ради, інспектором департаменту муніципальної варти було здійснено виїзд за вказаною у зверненні адресою.
По даному факту інспектором було проведено бесіду з департаментом житлово-комунального господарства, щодо відновлення асфальтного покриття, по суті заданих питань стало відомо, що порушення було усунено шляхом засипання ям щебенем, та подальшого асфальтування при сприятливих погодніх умовах у 2018 році".

Тепер ця проблема має статус "закритої" попри те, що ями там так і залишилися. І це фактично визнано у цій "неофіційній" відповіді. То чому вона закрита?

Щодо кільця на Дубно, то тут до статусу закриття проблеми шлях був довшим: її кидали від департаменту ЖКГ до департаменту муніципальної варти. І 6 лютого, тобто через три тижні, надійшла наступна неофіційна відповідь від департаменту ЖКГ: "Повідомляємо, що кільцева розв'язка вул. Дубнівської та дороги М 19 не перебуває на балансі департаменту житлово-комунального господарства, а тому підстави для її ремонту за кошти місцевого бюджету відсутні".

І знову ж таки проблема отримала статус закритої. Але ж вона не вирішена і мала би бути передана? У цій ситуації мене дивує, що знадобилося так багато часу, аби визнати, що це не компетенція міста.

Які ж я висновки зробила?

  1. Хочеш швидкої реакції – шукай інші шляхи з офіційними відповідями. Наприклад, якщо це стосується дорожнього покриття, то потрібно заявити про проблему поліції, подзвонити на 15-80, написати офіційне звернення в міську раду.
  2. Піар – наше все. Нехай про проблему почує загал, тобто треба написати пост у "Фейсбук". Поставити статус публічно – і про скаргу лучанки напишуть місцеві ЗМІ. А особливо працелюбні – ще й коменти візьмуть. До речі, здається, в Барселоні про міські проблеми владу, профільних замів повідомляють через ФБ. Якщо вже ця машина так увійшла в життя, то нехай буде корисною.
  3. Людям варто бути більш активними.

P. S. Голова Волинської облдержадміністрації Володимир Гунчик обіцяв, що усі об'їзні дороги Луцька будуть зроблені. Якщо це так, то ненависні мені ями ризикують не вижити.

P.S.S Я вже мала досвід користування платформою. Одне повідомлення стосувалося роботи світлофорів – її справді вирішено. Друге стосувалася зграї псів – її не вирішено, та зграйка і досі нападає на бігунів на вулиці Глушець. Трете було найкумеднішим. Біля контейнерів для сміття встановили навіс, але контейнери були поза ним. Щоб їх нарешті встановили куди треба, знадобилося більше місяця переписки)

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій. Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією.

Надрукувати
мітки:
коментарів
16 квітня 2024
11 квітня 2024
05 квітня 2024
22 лютого 2024
15 січня 2024
08 січня 2024
07 грудня 2023
06 грудня 2023
29 листопада 2023
02 листопада 2023
19:30