Поділитись:

Дослідники виявили, чим саме новітні технології лякають літніх людей

Середа, 21 березня 2018, 07:00

У наш час все більше і більше людей похилого віку мають доступ до Інтернету. А деякі з них до виходу на пенсію працювали за комп'ютером не одну годину протягом робочого дня. Тим не менш, "цифрова" прірва між старшим та молодшим поколінням не меншає.

Провівши опитування літніх людей, дослідники з Університету Ланкастера дійшли висновку, що їхній спротив використанню цифрових технологій не пов'язаний перш за все з проблемами доступності, як це прийнято було вважати, – інформує інтернет-портал technology.org.

Науковці виявили, що представники старшого покоління відмовляються від технологічних новинок, оскільки вбачають в них пожирачів енергії та часу. На їхню думку, тяжіння до онлайн-сервісів, таких як сайти для порівняння різноманітних показників, спричиняє розумове перенавантаження і перетворює людей на експертів "з усього", тоді як в минулому для прийняття певного рішення необхідною була консультація спеціаліста.

Під час опитувань людей похилого віку поширеною також виявилась проблема впевненості у своїх знаннях та діях, адже багато з них невпевнені, що правильно використовують онлайн-сервіси, особливо Інтернет-банкінг.

Відчуття соціальної відповідальності – це один з найсуттєвіших факторів, який лежить в основі відмови багатьох літніх людей від цифрових технологій. Усе через побоювання, що,
якщо вони не підуть в банк чи на пошту, то ці установи закриють, і, як наслідок, багато працівників втратять роботу.

Ще одна причина – самотність. Представники старшого покоління відмовляються від Інтернет-шопінгу, оскільки надають перевагу "живому" спілкуванню з іншими людьми під час покупок.

Дослідники також зазначають, що літні люди часто використовують свій вік як відмовку. Наприклад, фраза "я надто старий/стара" стала соціально прийнятним способом виправдати небажання користуватися соціальними мережами. Для людей похилого віку легше використати це розмовне кліше, ніж пояснити причини своєї нелюбові до соціальних медіа.

Надрукувати
мітки:
коментарів