Поділитись:

"Колапс галузі буде в квітні-травні", – рекламісти Луцька

Середа, 21 березня 2018, 10:50
455
0
0
0

Рекламісти Луцька вимгають скасувати рішення виконкому про ріст тарифу за місце розташування зовнішньої реклами.

Радник голови Волинської ОДА Тарас Яковлев виступив перед виконкомом 21 березня, представивши проект рішення "Про внесення змін до рішення виконкому від 21 лютого "Про збільшення базового тарифу в розрахунку плати за тимчасове користуванням місцем розташування рекламних засособів".

Основна зміна, яку пропонували, стосувалась збільшення на період з 01.03.2018 по 31.12.2018 на 0,1 відсотка величини базового тарифу плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів замість прийнятих ухвалених в лютому 47 %.

Тарас Яковлев сказав, що якщо порівняти таблицю і вартість зовнішньої реклами, то в Луцьку вона є найвищою, а це місто не є ані туристичним, ані промисловим центром. Як результат – через високі тарифи замовники відмовляються від ухвалення договорів та подальшої співпраці.

"Якщо це інструмент до зменшення білбордів, то це негуманний спосіб, бо цей спосіб показав бізнесменам, що вони не можуть мати діалог з владою", – зауважив Тарас Яковлев.

Він додав, що якщо влада хоче зменшити кількість бордів, то є розроблена концепція.

В.о. міського голови Григорій Пустовіт поцікавився, чому тільки одній галузі бізнесу попередня влада зробила знижку.

Тарас Яковлев відповів, що знижка була введена для того, щоб стримати ріст цін на розміщення зовнішньої реклами, спричиний в результаті росту індексу інфляції.

"Інші бізнеси не страждали так в результаті росту індексу інфляції, як рекламний бізнес", – зауважив Тарас Яковлев.

Представник ТзОВ "Факторія" Світлана Свирида сказала, що непрозоре прийняття рішення про ріст тарифу збурило всю рекламну громадськість.

"Якщо раніше 20 % бордів не продавались, то сьогодні – 80 % бордів. Колапс в галузі буде в квітні-травні", – сказала Світлана Свирида і додала, що попередній ріст цін був плановий та поетапний.

Вона зазначила, що вимога рекламістів полягає в тому, щоб зупинити рішення виконкому від 21 лютого, винести питання на обговорення, проаналізувати ціни в порівнянні з іншими містами і ухвалити адекватні ціни в Луцьку на зовнішню рекламу.

Представник рекламістів Сергій Ковальчук сказав, що його працівники не отримали за минулий місяць зарплат, бо на клієнти їм не проплатили. Втім вони намагаються сплачувати до бюджету.

"Це політика спрямована на знищення бізнесу, бо ми не можемо платити в КП більше, аніж платять нам клієнти", – сказав Сергій Ковальчук.

Однак проект рішення не підтримали.

455
0
0
Надрукувати
мітки:
0 коментарів
16 листопада 2018
13 листопада 2018
10 листопада 2018
09 листопада 2018
02 листопада 2018
23 жовтня 2018
21 жовтня 2018
20:00
20 жовтня 2018
17 жовтня 2018
20:00
03 жовтня 2018
24 вересня 2018
19 вересня 2018
20:00
18 вересня 2018
14 вересня 2018
#Сім_сорок. Штраф за неготовність до снігу
Доки грім не гряне – дядько не перехреститься. Вислів далеко ...
#Сім_сорок. "Пенсійний фонд" чи "молоде-зелене": медицина по-українськи
До якого лікаря ви підете на прийом – молодого спеціаліста ...
#Сім_сорок. Батьківські вайбер-групи: поміч чи привід для скандалу
Не так давно дізналася, що мої друзі-батьки усі мають на ...
#Сім_сорок: право поліцейського і ДТП: що вчать у луцькій автошколі (дівоча версія)
Для того, аби ми, учні автошколи, дійсно вчили правила дорожнього ...
#Сім_сорок: жити-(не)смітити
Маленький песиміст в мені каже, що не скоро ідея з ...
#Сім_сорок. Коли бракує часу
Ви аналізували коли-небудь, скільки часу на день у вас забирає ...
Сім_сорок. Кави?
Ще 5 років тому у Луцьку було не так багато ...