Поділитись:

Facebook втрачає аудиторію, - дослідження

Субота, 14 квітня 2018, 08:29

Користувачі почали витрачати менше часу на Facebook.

Про це повідомляє Вloomberg.

За даними Nielsen, у 2018 році 27,4 % користувачів проводять час в мережі, використовуючи продукти від Google (включаючи YouTube, Waze і ін.). І це на 3 % більше, ніж в 2017 році. При цьому на YouTube припадає близько половини всієї активності в Google і його зростання в метриці "year-over-year" на даний момент триває щомісяця. Інші продукти Google виросли в середньому на 33 %.

У той же час на Facebook люди проводять 16,3 % свого часу. І цей показник зараз на 2 % менше, ніж в 2017 році. При цьому інший продукт Instagram демонструє приріст часу, який на нього витрачають користувачі: + 7 % до показників минулого року.

Цікаво, що основний сайт Facebook втратив близько 5 % часу аудиторії, незважаючи на те, що він отримав 4 % приросту загальної кількості користувачів. Це означає зниження часу на одного користувача в середньому на 8%.

Надрукувати
мітки:
коментарів
16 грудня 2018
10 грудня 2018
29 листопада 2018
22 листопада 2018
20 листопада 2018
15:32
15 листопада 2018
02 листопада 2018
01 листопада 2018
26 жовтня 2018
24 жовтня 2018
19 жовтня 2018
14 жовтня 2018
01 жовтня 2018
15 вересня 2018
30 серпня 2018