Поділитись:

Через Ковель можуть поїхати товари з Китаю до ЄС

Четвер, 19 квітня 2018, 15:20

ПАТ "Укрзалізниця" має намір розвивати перевалочну інфраструктуру залізничного вузла в Ковелі для того, щоб залучити сюди вантажі, які прямують у ЄС по залізниці з Китаю і надалі – з Ірану. Також в Ковелі можуть створити пасажирський хаб.

Відповідні плани у четвер, 19 квітня, на Українському інфраструктурному форумі –2018 озвучив в.о. голови ПАТ УЗ Євген Кравцов, – пише "ЦТС".

Він зазначив, що сьогодні ефективно в плані перевалки залізничних вантажів, що йдуть з Азії в ЄС, свої потужності і можливості використовує Білорусія, зокрема, в Бресті. Але, за його словами, ці потужності вже переповнені. Також Кравцов нагадав про конкурентну перевагу Польщі у вигляді 400-кілометрової залізниці з шириною колії 1520 мм, що йде вглиб країни на захід до Славкува.

"Укрзалізниці", як зазначив топ-менеджер, необхідно дивитися на додаткові інструменти в "міжнародній транспортній гонці", які повинні давати компанії і Україні конкурентні переваги. "Укрзалізниця" бачить це в розвитку термінальних комплексів.

"В Україні є кілька потенційних точок, які довгий час були з різних причин недооцінені. Одна з перших, яку ми висуваємо на відкрите обговорення, – це Ковель. Як один з центральних залізничних вузлів Західної України, який вже на сьогоднішній день має, хоч і стару, але діючу вузьку колію . Одна з проблем, що існують прикордонних переходів, в тому, що, у зв'язку зі збільшенням вантажопотоків в Європу, наш внутрішній вантаж часто закриває підходи до кордонів. тому досить важко перевезти в пріоритетному режимі транзитні вантажі до кордону до перевалочних центрів. Ковель знаходиться в 65 кілометрах від кордону з Європою. Якщо говорити про Ковел, то це дуже хороша можливість для нашої країни використовувати той потенціал, який до цього не використовувався, і створити, якщо не конкурента, то аналог польського Славкува – на українській території з додатковим продуктом тут, з виходом вузької колії до наших шляхів і з хорошою залізничною логістикою по Україні, яка доходить до Ковеля ", – заявив Євген Кравцов.

"Зараз ми ведемо активну дискусію з нашими колегами з МІУ, з Європейським Союзом щодо залучення коштів для реконструкції та відновлення 65 кілометрів вузької колії. Упевнений, що буде інтерес з боку інвесторів до будівництва терміналу в Ковелі", – додав керівник "Укрзалізниці".

У презентаційних матеріалах УЗ зазначено, що Ковель є основною альтернативою білоруському переходу Брест-Малашевич – від Достика (межа Китаю і Казахстану) до Бреста 5 221 кілометрів, а до Ковеля - 5 427 кілометрів.

Також в "Укрзалізниці" зазначили, що в Ковелі може бути реалізований і пасажирський хаб

Надрукувати
мітки:
коментарів