Поділитись:

Про зворотний бік медалі

Автор: Оксана Пуняк |
П'ятниця, 20 квітня 2018, 07:40

У Луцьку і не тільки люди часто скаржаться на якість перевезень. Майже щотижня "вилазить" якийсь скандал. Чи то атовця не хочуть безплатно перевезти, чи то водій нахамив, чи то маршрутка не приїхала вчасно або не приїхала взагалі. І, треба визнати, доволі часто ті скарги об'єктивні.

Транспорт у нас не в найкращому стані, а водії кудись завжди поспішають і не надто заморочуються про комфорт своїх пасажирів. І до всього ще й у місті вартість проїзду хочуть підвищити. Звісно, людей це обурює.

Тільки от пасажири – теж далеко не святі. За останні роки навчилися "права качати", але частенько забувають, що й в самих і права є, і обов'язки. Жуйки під сидіннями і обгортки під ногами не вітром заносить. Протирати фіранками вікна чи витирати руки об чохли сидіння – теж не прописано ні в яких кодексах. А ще, буває, п'яні компанії регочуть на весь салон, а після себе залишаються неприємні "сюрпризи". От як би ви на таке реагували? Приємного ж тут мало.

Тож, пам'ятайте, завжди є зворотний бік медалі.

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій.Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією.

Надрукувати
мітки:
коментарів