Поділитись:

Заклади харчування-одноденки та цінність досвіду й креативу

Понеділок, 07 травня 2018, 07:40
Заклади харчування-одноденки та цінність досвіду й креативу

Ось і дочекались теплих та похожих днів та відкриття туристичного сезону. Звісно ж хочеться щоб в Луцьк приїздило як умога більше туристів які, так би мовити, своїм гаманцем підтримали економіку міста.

Проте, яким закладом харчування місто може захопити туристів (я не кажу про історичні пам'ятки) щоб можна було сказати "таке є тільки в Луцьку"?

Закладів стилізованих під українську, сільську хату, яка під зав'язку нашпигована глечиками, вишитими рушниками та декоративними гарбузами вистачає в кожному місті. Або ж заклади стилізовані під італійські піцерії чи французькі кав'ярні – теж чимало.

Або ж пивні паби, з масивними дерев'яними столами, просякнутими пивом та рибою темними залами й іноземною рок-музикою на фоні цього всього – ну таким теж не здивуєш гостя з іншого міста. Бо в тому місті звідки він приїхав, теж таке є.

Найцікавіше, коли є ресторан української кухні зі стилізованим інтер'єром під українську, сільську хату ХІХ сторіччя, і там подають суші. Ну вже раз обрали якусь концепцію, то ж притримуйтесь її. Чи якийсь ресторан грузинської кухні, де тобі приносять якісь вареники з вишнями.

В місті не вистачає закладів особливих, тематичних, які строго дотримувалися б обраної концепції.

Однак кав'ярень-одноденок – чимало. Тому й спостерігаємо явище, що вчора відкрились, а післязавтра шукають нового орендаря.

Адже, як на мене, мало вивісити якусь англомовну вивіску, завезти в зал пару столиків, і в меню напхати різної піци та суші, та ще й з такою вартістю, ніби там замість сиру - злитки золота. А як же індивідуальність, якийсь креатив та інше? Люди стали вибагливіші, і їх не заманиш в заклад яскравою вивіскою.

Мені здається алгоритм успішності закладу діє за принципом на кшталт студентської заліковки. Пам'ятаєте цю крилату фразу "Спочатку ти працюєш на заліковку - потім вона на тебе"?

Тому відкрити ще один заклад-клон з дорогим меню - це не гарантія шалених грошових потоків вже завтра. Напевно в цій справі потрібен чималий досвід та креативність, як це на своєму прикладі доводять нам успішні ресторатори та їхні креативні заклади харчування. Такі заклади існують роками й там завжди людно. І якщо й зачиняються, то лише на реконструкцію максимум, а не назавжди.

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій.Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією.

Надрукувати
мітки:
коментарів