Поділитись:

Революційне повернення "Дмитрук": презентували справжні "Kabanosy" (фото)*

Середа, 30 травня 2018, 14:03

Компанія "Дмитрук" після перерви на виробництві увірвалася на ринок з новим революційним продуктом – "Kabanosy".

Що це за продукт, чим він особливий, чи є аналоги в Україні та "з чим його їдять", розповів лідер маркетингової команди компанії "Дмитрук" Тарас Скорупський.

Лідер маркетингової команди компанії Лідер маркетингової команди компанії "Дмитрук" Тарас Скорупський.

Що змінилося в компанії?

На останній прес-конференції перед зупинкою виробництва у компанії "Дмитрук" повідомили, що готуються до впровадження виробництва нового продукту. Тож саме заради прийняття цього рішення компанія пішла на зовсім непопулярні дії. Партнери та споживачі були вражені такими діями. Та компанія не змогла залишити охочих без смачних ковбасних виробів, тому паралельно вдалося запустити ще один проект з виробництва традиційного продукту.

"Тепер компанія є виробником як і традиційних м'ясо-ковбасних виробів, що представлені торговою маркою "М'ясний хутір", так і нашим новим продуктом, що тепер виходитиме під брендом компанії "Дмитрук" – це продукт "Kabanosy", – зауважив Тарас Скорупський.

Про нову ідею

"Напевно нескромно, але нас переповнює гордість за свій продукт. Дуже багато зусиль вклали, і маємо надію, що вони будуть оцінені споживачами", – зізналися у компанії.

Та додали, що нині "Дмитрук" повністю володіє технологією виробництва справжніх кабаносів. Їх особливістю та шаленою перевагою є те, що у 100 грамах готових кабаносів є 185 грамів м'яса. Пояснити це можна тим, що завдяки висушуванню і втраті маси майже на 50 %, продукт є таким м'ясовмістким та може зберігатися 60 діб.

Більше того, споживачі можуть вже звикати до того, що новинка від "Дмитрук" буде зберігатися просто на полицях супермаркетів, а не у холодильниках. Це також можливо при новітній технології.

"Ми знаємо, ким ми хочемо бути, саме тому шукали продукт, який дасть можливість компанії масштабуватись. І за рахунок того, що продукт має термін зберігання, ми можемо агресивно і швидко реалізувати свою модель, як і на загальнонаціональний ринок, так і на ближні зовнішні ринки – для нас ці ринки Європейського Союзу", – зауважив лідер маркетингової команди.

Що ж це за продукт?

Навіть у самій компанії "Дмитрук" кабаноси називають "ковбаснеками", адже це не традиційна ковбаса, та й не чіпси, які також мають різні смаки. Мова йде про формування нової категорії продукції серед двох вже існуючих.

"Це надм'ясний продукт, надзвичайно поживний, не чутливий до температури, який зручно їсти будь-де, як-де, з чим-де", – закцентував увагу Тарас Скорупський.

Про смакові властивості

Справжні кабаноси від "Дмитрук" це не звиклі напівкопчені чи сирокопчені ковбаски. Це продукт, який виготовляється у певній рецептурі співвідношень сировинних закладок, є ідеально тонким та сухим із довгим терміном зберігання.

Підприємство було оснащене інноваційним обладнанням, яке дає можливість виробляти продукцію снекового напрямку за технологією безперервного виробництва безоболонкових виробів. Унікальність у тому, що будь-який виріб м'ясо-ковбасного ринку перебуває у будь-якій оболонці (натуральній чи штучній). Однак "Kabanosy" мать оболонку із екстракту натуральних водоростей, які не мають ні смаку, ні запаху. Саме тому новий продукт дає змогу насолодитися ідеальним смаком сухого м'яса. До того ж кабаноси не мають у своєму складі глутаматів та глютенів.

Нині у компанії усім поціновувачам м'ясних виробів пропонують скуштувати кабаноси у 4-х смаках та двох форматах пакування (120 г та 50 г):

  • Original (свинина);
  • Delicate (курятина);
  • Cheese (курятина+сир);
  • Chili (свинина+чілі).

Чому пачковані вироби?

"Темп життя змінює ситуацію споживання. Ми все частіше їмо на ногах, нам завжди мало часу. Це не значить, що ми маємо взяти цю пачку і завтра їсти в машині, але ми точно вже не готові три рази в день приймати їжу. Ми можемо поїсти 5 разів і швидше", – навів аргумент на прикладі активності людини протягом дня лідер маркетингової команди.

Та запевнив, що кабаноси у пачках, це дуже зручний вихід для працівників будь-яких сфер зайнятості.

Чи боїться "Дмитрук" конкуренції?

У компанії запевнили, що нову продукцію можна буде побачити у тих супермаркетах, де її раніше не було. До того ж у планах – стати загальнонаціональними та безперечно вийти на ринки ЄС.

Нині в Україні ТМ "Kabanosy" не мають конкуренції. Вони справді є першими й справжніми лідерами, але вже розраховують, що невдовзі конкуренти з'являться.

"Тоді наша компанія займе роль того, хто формує ринок і вводить на ньому інновації. Для нас це досягнення і результат", – переконаний лідер маркетингової команди компанії "Дмитрук" Тарас Скорупський.

Надрукувати
мітки:
коментарів
07 лютого 2024
21 січня 2024
21 серпня 2023
17 серпня 2023
07 серпня 2023
08 липня 2023
16:42
30 травня 2023
25 травня 2023
04 лютого 2023
19:40
26 вересня 2022