Дива європейського маркетингу
У Фінляндії мережа супермаркетів запросила клієнтів... переночувати в магазині.
Надворі – аномальна спека, а приміщення обладнане кондиціонерами. Ба більше! Тих, хто все ж таки зважиться переночувати в магазині, пригостять вечерею та сніданком.
Ідея менеджерам прийшла раптово. Поштовхом стали слова клінтів, які напівжартома сказали, що було б здорово поспати в прохолодному супермаркеті. "Чому б і ні?" – зреагувало керівництвом. Отож, фінці можуть прийти в магазин на ночівлю, прихопивши зі собою необхідні речі.
Чи могло б бути щось подібне в нас? Чи ризикнули б мережі магазинів в Україні? Чи погодилися б, власне, самі українці? Гадаю, ні.
От уявіть на хвильку, що в якомусь із луцьких супермаркетів дозволили переночувати. Яке б продовження було у цієї історії?
Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій.Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку