Поділитись:

Дива європейського маркетингу

Автор: Оксана Пуняк |
Субота, 04 серпня 2018, 07:40

У Фінляндії мережа супермаркетів запросила клієнтів... переночувати в магазині.

Надворі – аномальна спека, а приміщення обладнане кондиціонерами. Ба більше! Тих, хто все ж таки зважиться переночувати в магазині, пригостять вечерею та сніданком.

Ідея менеджерам прийшла раптово. Поштовхом стали слова клінтів, які напівжартома сказали, що було б здорово поспати в прохолодному супермаркеті. "Чому б і ні?" – зреагувало керівництвом. Отож, фінці можуть прийти в магазин на ночівлю, прихопивши зі собою необхідні речі.

Чи могло б бути щось подібне в нас? Чи ризикнули б мережі магазинів в Україні? Чи погодилися б, власне, самі українці? Гадаю, ні.

От уявіть на хвильку, що в якомусь із луцьких супермаркетів дозволили переночувати. Яке б продовження було у цієї історії?

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій.Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією

Надрукувати
мітки:
коментарів
10 грудня 2018
07 грудня 2018
05 грудня 2018
03 грудня 2018
02 грудня 2018
28 листопада 2018
26 листопада 2018