Поділитись:

Дива європейського маркетингу

Автор: Оксана Пуняк |
Субота, 04 серпня 2018, 07:40

У Фінляндії мережа супермаркетів запросила клієнтів... переночувати в магазині.

Надворі – аномальна спека, а приміщення обладнане кондиціонерами. Ба більше! Тих, хто все ж таки зважиться переночувати в магазині, пригостять вечерею та сніданком.

Ідея менеджерам прийшла раптово. Поштовхом стали слова клінтів, які напівжартома сказали, що було б здорово поспати в прохолодному супермаркеті. "Чому б і ні?" – зреагувало керівництвом. Отож, фінці можуть прийти в магазин на ночівлю, прихопивши зі собою необхідні речі.

Чи могло б бути щось подібне в нас? Чи ризикнули б мережі магазинів в Україні? Чи погодилися б, власне, самі українці? Гадаю, ні.

От уявіть на хвильку, що в якомусь із луцьких супермаркетів дозволили переночувати. Яке б продовження було у цієї історії?

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій.Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією

Надрукувати
мітки:
коментарів
27 листопада 2019
25 листопада 2019
21 листопада 2019
20 листопада 2019
18 листопада 2019
13 листопада 2019
08 листопада 2019
05 листопада 2019
24 жовтня 2019
15 жовтня 2019
11 жовтня 2019
09 жовтня 2019
24 вересня 2019