Поділитись:

Як рекламувати фотостудію*

Середа, 08 серпня 2018, 16:50

Реклама всюди, реклама там, де їй місце, і туди, куди її не пускають, вона все одно проникає. Реклама заважає, набридає, дратує. Дуже часто реклама досягає зворотного ефекту. Це коли вона заважає настільки, що починаєш на неї звертати увагу, щоб цього ніколи не купувати, не користуватися послугами.

А ще до реклами мало довіри. Коли щось наполегливо пропонують, людина психологічно відчуває підступ і намагається уникати товару або послуг.

Ринок фотопослуг

Нині ринок фотопослуг переповнений. Цифрова камера і простота отримання зображення привели до того, що кожен, хто купив "дзеркалку", тут же пропонує свої послуги і бажано за гроші. Щоправда, не всі такі, є і професіонали своєї справи – http://frontpage.com.ua/. Вони не тільки володіють потрібною апаратурою, а й знаннями і досвідом.

І тут потрібно попередити про своєрідні пастки. Вся справа в тому, що ринок фотопслуг насичений і ціни на них бувають різні. Від найдешевших до дуже дорогих. Не потрібно "клювати" на дешеві. І ось чому:

  • хороша апаратура коштує хороших грошей. І пропонувати послуги дешево – навіть не окупити амортизацію обладнання;
  • досвідчений фотограф пропонує свої послуги дорожче, але він покладається на себе і на свою кваліфікацію. Він зробить роботу краще, ніж новачок за безцінь. Потрібно вирішити, що важливіше: відмінний результат чи уявна економія;
  • утримання студії – теж річ недешева, але люди вкладають в це гроші і працю, а значить вони дорожать результатом, своєю кваліфікацією і клієнтом. Вони готові відповідати за свою роботу і прагнуть нарощувати клієнтську базу. Отже, вони будуть працювати таким чином, щоб постійні клієнти були задоволені працею і приводили нових.

У рекламній компанії потрібно враховувати такі фактори і не соромитися говорити про це клієнтам. До того ж увагу варто звертати не на критику чужої праці (це погано сприймається більшістю людей), а на підкресленні своїх переваг.

Уміння вести розмову і виділяти свої переваги

Можна купити метри рекламної площі, можна купити ефір на радіо і телебаченні, але все зіпсувати при особистому спілкуванні. Рекламний час і площа – справа дуже гарна, але вимагає великих витрат. А особисте спілкування набагато дієвіше в плані залучення клієнта і практично нічого не коштує. Поєднання загальної реклами та особистого спілкування – найбільш дієвий спосіб.

Починати рекламну кампанію потрібно передусім із подачі студії. Площа, обладнання, місцезнаходження, як під'їхати-підійти. До речі, останньому пункту зазвичай приділяють мало уваги, але іноді він стає вирішальним. Грає значну роль велика і яскрава вивіска, вказівники, поради, як краще під'їхати і де краще припаркуватися.

Реклама обладнання повинна містити не тільки перелік потрібних приладів і аксесуарів, а й пояснення, що це дає клієнтові. І бажано супроводжувати ці пояснення прикладами робіт. Бажано також виділяти свої особливості, відмінності від інших. При цьому жодним чином не загострювати увагу на недоліках конкурентів.

"Сам себе не похвалиш – ніхто не похвалить", – ось девіз, на який треба опиратися. Але знати міру, адже надмірні хвастощі можуть нашкодити, краще не відходити від золотої середини в рекламуванні умінь.

Надрукувати
мітки:
коментарів
18 грудня 2018
11 грудня 2018
10 грудня 2018
06 грудня 2018
09:30
03 грудня 2018
30 листопада 2018
16 листопада 2018
10 листопада 2018
09 листопада 2018
02 листопада 2018
23 жовтня 2018
21 жовтня 2018
20:00
20 жовтня 2018
03 жовтня 2018