Які вантажівки руйнують українські дороги
Сучасні будівельні норми вимагають проектування і будівництва доріг під навантаження, сумісні з європейськими стандартами – 11,5 тонни на вісь, що відповідає фактичній повній масі транспортного засобу 34 тонни з максимальною кількістю осей (6 осей).
Лише 25 % доріг державного значення відповідає цим нормативним навантаження, – інформує Укравтодор у Facebook.
Є приклади, коли сучасні великовагові вантажні транспортні засоби (це важкі будівельні самоскиди і так звані фури) значно перевищують нормативне навантаження на одну вісь (11,5 тонни на вісь). Це суттєво збільшує руйнівний вплив і зменшує нормативний термін служби автомобільної дороги.
Правила дорожнього руху в Україні забороняють рух транспортних засобів з фактичною масою більше ніж 40 тонн дорогами державного значення. Виняток зроблено для контейнеровозів – гранична вага при цьому становить 44 тонни.
На місцевих дорогах, які збудовані в основному під навантаження 6 тонн на вісь, заборонено рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни.
Проте, на жаль, в Україні спостерігається масове порушення цих норм.
У світі не існує ні технологій, ні покриття, які були б здатні витримувати постійне навантаження у 80-120 тонн.
Навіть незначне перевантаження (на 1-2 тонни) спричинює руйнування дороги в рази. Максимально завантажений транспортний засіб, незалежно від кількості осей, завдає руйнівного впливу на дорожній одяг більше нормативного від 2 до 56 разів.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?