Поділитись:

Які вантажівки руйнують українські дороги

П'ятниця, 10 серпня 2018, 21:03

Сучасні будівельні норми вимагають проектування і будівництва доріг під навантаження, сумісні з європейськими стандартами – 11,5 тонни на вісь, що відповідає фактичній повній масі транспортного засобу 34 тонни з максимальною кількістю осей (6 осей).

Лише 25 % доріг державного значення відповідає цим нормативним навантаження, – інформує Укравтодор у Facebook.

Є приклади, коли сучасні великовагові вантажні транспортні засоби (це важкі будівельні самоскиди і так звані фури) значно перевищують нормативне навантаження на одну вісь (11,5 тонни на вісь). Це суттєво збільшує руйнівний вплив і зменшує нормативний термін служби автомобільної дороги.

Правила дорожнього руху в Україні забороняють рух транспортних засобів з фактичною масою більше ніж 40 тонн дорогами державного значення. Виняток зроблено для контейнеровозів – гранична вага при цьому становить 44 тонни.

На місцевих дорогах, які збудовані в основному під навантаження 6 тонн на вісь, заборонено рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни.

Проте, на жаль, в Україні спостерігається масове порушення цих норм.

У світі не існує ні технологій, ні покриття, які були б здатні витримувати постійне навантаження у 80-120 тонн.

Навіть незначне перевантаження (на 1-2 тонни) спричинює руйнування дороги в рази. Максимально завантажений транспортний засіб, незалежно від кількості осей, завдає руйнівного впливу на дорожній одяг більше нормативного від 2 до 56 разів.

Надрукувати
мітки:
коментарів
15 грудня 2018
13 грудня 2018
09:01
12 грудня 2018
14:00
11 грудня 2018