Поділитись:

Розробник логотипа "Євробачення" розповів, як створити впізнаваний бренд (фото)

Понеділок, 20 серпня 2018, 11:56

За яким брендом впізнаватимуть Україну найближчим часом, як створити команду мрії і чим корисно іноді працювати на чужих офісах – про це та інше у форматі public-talk розповів лучанам розробник того самого логотипа "Євробачення", який так довго і невтомно обговорювали на усіх форумах, – Павло Вржещ.

Лекцію провели учора, 19 серпня, у рамках фестивалю "Простір літер", що впродовж вихідних тривав у замку Любарта.

Розмову починали із дощу і жартів, а згодом Павло Вржещ ділився секретами розробки брендів.

Першим успішним проектом "Banda Agency" стала робота над рекламою Puma у такому вже далекому 2012-му році, а за нею – Comfy, Loreal, OLX, Yandex, OKKO, Work.ua і багато інших. Серед найцікавіших проектів "банди" – Ukraine Now і "Євробачення".

Ukraine now – це наймасштабніша міжнародна маркетингова кампанія українського уряду, покликана сформувати бренд України у світі.

"Щоб глобально змінити уявлення про українців і переконати ще більше людей завітати до нас, потрібен бренд. Такий бренд, що продемонструє нас як відкриту сучасну країну, де відбувається все найцікавіше саме зараз" – прокоментував Павло.

Аби бренд якнайшвидше "заговорив" з аудиторією, важливо зрозуміти його позиціонування і знайти унікальність, тільки так можна створити щось насправді цікаве і автентичне.

"Для цього ми час від часу навіть працюємо у офісах замовників. Для нас важливо відчути атмосферу, яка там панує, перейняти усі проблеми і недоліки, варити разом каву і таке інше. Наше основне завдання – глибоко зануритись у ваш бізнес і зробити його кращим", – розповів маркетолог.

Основна цінність компанії "Banda Agency" – люди. Люди, для котрих створюють концепції і ті, хто ці концепції створює.

"Найважче у нашому бізнесі знайти не клієнтів, а справжні таланти", – зауважив Павло Вржещ.

"І нехай вони систематично запізнюються нароботу, придумують причини, аби залишитись вдома – не забувайте їх хвалити. Їм потрібне натхнення", – додав він.

Проте чоловік надає перевагу не дистанційній роботі, а саме локальній, офісній, оскільки без живих обговорень, елементарної присутності на цих обговореннях і спільної роботи над проектом не буде основної складової – команди.

До слова, "Banda" завжди шукає нові обличчя і свіжі ідеї, можливо, ці ідеї – ваші?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: КАЛІГРАФІЧНИЙ ЕКСПРОМТ І МУЗИКА: У ЛУЦЬКУ СТАРТУВАВ ФЕСТИВАЛЬ "ПРОСТІР ЛІТЕР" (ФОТО)

Надрукувати
мітки:
коментарів
16 вересня 2019
09 вересня 2019
29 серпня 2019
20 серпня 2019
14 серпня 2019
11 серпня 2019
07 серпня 2019
06 серпня 2019
05 серпня 2019
01 серпня 2019