Поділитись:

Склали рейтинг найдорожчих брендів (рейтинг)

Четвер, 04 жовтня 2018, 18:45

У 2018 році у трійку найдорожчих брендів потрапили Apple, Google і Amazon.

Про це пише Економічна правда, посилаючись на консалтингове агентство Interbrand, яке опублікувало щорічний рейтинг ста найдорожчих брендів світу.

У першу десятку рейтингу потрапили:

  1. Apple – 214,5 млрд доларів, за рік вартість бренду зросла на 16%.
  2. Google 155,5 млрд доларів, зростання на 10%.
  3. Amazon 100,8 млрд доларів, зростання на 56%.
  4. Microsoft 92,7 млрд доларів, зростання на 16%.
  5. Coca-Cola 66,3 млрд доларів, падіння на 5%.
  6. Samsung 59,9 млрд доларів, зростання на 6%.
  7. Toyota 53,4 млрд доларів, зростання на 6%.
  8. Mercedes-Benz 48,6 млрд доларів, зростання на 2%.
  9. Facebook 45,2 млрд доларів, падіння на 6%.
  10. McDonald's 43,4 млрд доларів, зростання на 5%.

У сотню найдорожчих брендів світу вперше увійшли Spotify (92 місце, 5,2 млрд доларів) і Subaru (100 місце, 4,2 млрд доларів).

Також повернулися Chanel (23 місце, 20 млрд доларів), Hennesy (98 місце, 4,7 млрд доларів) і Nintendo (99 місце, 4,7 млрд доларів).

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів світу зросла на 7,7% в порівнянні з 2017 роком і досягла 2 трлн доларів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПОВІДОМИЛИ, КОЛИ В УКРАЇНІ СТАРТУЄ ПРОДАЖ НОВИХ IPHONE

Надрукувати
мітки:
коментарів
11 грудня 2018
06 грудня 2018
05 грудня 2018
26 листопада 2018
25 листопада 2018
24 листопада 2018
17 листопада 2018
15 листопада 2018
14 листопада 2018
08 листопада 2018
03 листопада 2018
02 листопада 2018
26 жовтня 2018