Поділитись:

"Треба споживати інформацію думаючи", - телеведуча ICTV Олена Фроляк

Субота, 20 жовтня 2018, 16:15

Телеведуча керівниця інформаційної служби телеканалу ICTV Олена Фроляк розповіла, що соціальна відповідальність медіа полягає в тому, щоб показувати контент не лише на догоду аудиторії.

Телебачення залишається головним джерелом отримання інформації в Укроїні. Про це Олена Фроляк сказала 19 жовтня в прямому ефірі ток-шоу "Протилежний погляд LIVE".

Вона на прикладі каналу розповіла, щ відповідно. до щосекундних рейтингів їхніх сюжетів, людям цікаво дивитись про кримінал та розважальний контент. Відтак соціальна відповідальність медіа полягає в тому, що не потрібно давати лише розважальний контент на догоду аудиторії. У нас звикли у всьому звинувачувати владу (чи то брудні під'їзди, чи то порушення правил ПДР). Втім соціальна відповідальність медіа ц полягає в тосу, щоб людям донести, що поки вони самостійно не будуть робити якихось змін, платити податки і так далі, країна не зміниться.

Щодо споживання інформації та як вберегтись від фейкових новин Олена Фроляк сказала наступне:

"Зараз настав такий час, що ніхто нікого ні від чого не може вберегти - все залежить від отримувачів інформації. Коли ти споживаєш інформацію, то не споживай її просто, а подумай порівняй, зайди на інший сайт. Не треба сліпо споживати інформацію, а треба споживати інформацію думаючи".

Надрукувати
мітки:
коментарів
02 травня 2019
30 квітня 2019
03 квітня 2019
28 листопада 2018
21 жовтня 2018
08:30
11 липня 2018
10 липня 2018
06 липня 2018
23 червня 2018
02 квітня 2018
22 березня 2018
19 березня 2018
06 березня 2018
22 лютого 2018
30 січня 2018