Поділитись:

"Треба споживати інформацію думаючи", - телеведуча ICTV Олена Фроляк

Субота, 20 жовтня 2018, 16:15

Телеведуча керівниця інформаційної служби телеканалу ICTV Олена Фроляк розповіла, що соціальна відповідальність медіа полягає в тому, щоб показувати контент не лише на догоду аудиторії.

Телебачення залишається головним джерелом отримання інформації в Укроїні. Про це Олена Фроляк сказала 19 жовтня в прямому ефірі ток-шоу "Протилежний погляд LIVE".

Вона на прикладі каналу розповіла, щ відповідно. до щосекундних рейтингів їхніх сюжетів, людям цікаво дивитись про кримінал та розважальний контент. Відтак соціальна відповідальність медіа полягає в тому, що не потрібно давати лише розважальний контент на догоду аудиторії. У нас звикли у всьому звинувачувати владу (чи то брудні під'їзди, чи то порушення правил ПДР). Втім соціальна відповідальність медіа ц полягає в тосу, щоб людям донести, що поки вони самостійно не будуть робити якихось змін, платити податки і так далі, країна не зміниться.

Щодо споживання інформації та як вберегтись від фейкових новин Олена Фроляк сказала наступне:

"Зараз настав такий час, що ніхто нікого ні від чого не може вберегти - все залежить від отримувачів інформації. Коли ти споживаєш інформацію, то не споживай її просто, а подумай порівняй, зайди на інший сайт. Не треба сліпо споживати інформацію, а треба споживати інформацію думаючи".

Надрукувати
мітки:
коментарів
28 листопада 2018
21 жовтня 2018
08:30
11 липня 2018
10 липня 2018
06 липня 2018
23 червня 2018
02 квітня 2018
22 березня 2018
19 березня 2018
06 березня 2018
22 лютого 2018
30 січня 2018
21 січня 2018
12 листопада 2017
02 вересня 2017