Поділитись:

"Треба споживати інформацію думаючи", - телеведуча ICTV Олена Фроляк

Субота, 20 жовтня 2018, 16:15

Телеведуча керівниця інформаційної служби телеканалу ICTV Олена Фроляк розповіла, що соціальна відповідальність медіа полягає в тому, щоб показувати контент не лише на догоду аудиторії.

Телебачення залишається головним джерелом отримання інформації в Укроїні. Про це Олена Фроляк сказала 19 жовтня в прямому ефірі ток-шоу "Протилежний погляд LIVE".

Вона на прикладі каналу розповіла, щ відповідно. до щосекундних рейтингів їхніх сюжетів, людям цікаво дивитись про кримінал та розважальний контент. Відтак соціальна відповідальність медіа полягає в тому, що не потрібно давати лише розважальний контент на догоду аудиторії. У нас звикли у всьому звинувачувати владу (чи то брудні під'їзди, чи то порушення правил ПДР). Втім соціальна відповідальність медіа ц полягає в тосу, щоб людям донести, що поки вони самостійно не будуть робити якихось змін, платити податки і так далі, країна не зміниться.

Щодо споживання інформації та як вберегтись від фейкових новин Олена Фроляк сказала наступне:

"Зараз настав такий час, що ніхто нікого ні від чого не може вберегти - все залежить від отримувачів інформації. Коли ти споживаєш інформацію, то не споживай її просто, а подумай порівняй, зайди на інший сайт. Не треба сліпо споживати інформацію, а треба споживати інформацію думаючи".

Надрукувати
мітки:
коментарів
20 лютого 2019
13 лютого 2019
11 лютого 2019
02 лютого 2019
31 січня 2019
29 січня 2019
25 січня 2019
23 січня 2019
21 січня 2019
05 січня 2019
23 грудня 2018
19 грудня 2018
17 грудня 2018
14:00