Поділитись:

ЗМІ: Мобільні додатки стежать за користувачами навіть після того, як їх видалили

Вівторок, 23 жовтня 2018, 05:38

Компанії, які обслуговують розробників мобільних додатків, тепер можуть з'ясувати, які користувачі нещодавно усунули додатки зі своїх пристроїв, і спрямовувати на них рекламу, щоб переконати знову завантажити програму. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на видання Bloomberg.

Серед компаній, які пропонують так звані uninstall trackers (програми, що дозволяють відстежити тих, хто усунув додаток) – AppsFlyer, MoEngage, Localytics і CleverTap. Вони знайшли способи обійти як iOS, так і Android.

Зазвичай, такі програми входять до ширшого набору інструментів розробника. До клієнтів цих компаній входять такі відомі бренди, як T-Mobile США, Spotify Technology і Yelp.

Критики вважають, що це черговий привід для перегляду прав конфіденційності в Інтернеті та обмеження того, що компанії можуть робити з даними користувачів.

"Більшість технологічних компаній не дають людям деталізованого вибору конфіденційності, якщо взагалі надають їм вибір", – говорить Джеремі Джиллула, директор з технологічної політики Electronic Frontier Foundation, захисник конфіденційності.

Таким чином, програми відстеження видалених додатків можуть порушувати політику Apple та Google, яка спрямована на те, щоб їхні мобільні інструменти для розробників не використовувалися в рекламних цілях, але компанії поки що не вжили заходів, підсумовує автор матеріалу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: СПРОСТУВАЛИ СІМ МІФІВ ПРО СМАРТФОНИ

Надрукувати
мітки:
коментарів
21 лютого 2019
11 лютого 2019
09 лютого 2019
03 лютого 2019
26 січня 2019
25 січня 2019
21 січня 2019
18 січня 2019
17 січня 2019
16 січня 2019
11 січня 2019
10 січня 2019
29 грудня 2018