Поділитись:

Луцькі рекламісти скептично поставилися до ідеї діалогу з владою

П'ятниця, 02 листопада 2018, 14:39
Луцькі рекламісти скептично поставилися до ідеї діалогу з владою

У Луцькій міській раді почали обговорювати нову концепцію розміщення зовнішньої реклами у місті. Як це буде і коли очікувати змін – поки що влада не говорить. Йде мова про те, щоб змінювати самі конструкції на більш сучасні, можливо у певних ділянках відмовлятися від зовнішньої реклами узагалі.

Запрошена на захід голова Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксана Поліщук, коментуючи досвід Києва, де нині тривають зміни у рекламній сфері, зазначила, що це насамперед процес діалогу та пошуку компромісу між владою та бізнесом.

«Це процес діалогу. Протягом півтора року влада, бізнес та громадськість шукали компроміс. Кожна зі сторін мала свою думку», - зазначила Оксана Поліщук.

Нова додала, що процес зміни рекламного обличчя у місті є поетапний. Це затвердження нових правил, затвердження переліку рекламних конструкцій, які є рекомендаційними, розробка схеми їх розміщення з вказанням місця ти впровадження реформи.

Водночас вона додала, що у процесі не повинно бути ультиматумів, а бізнес потребує гарантій.

Саме про відсутність таких від влади говорили під час зустрічі луцькій рекламісти. Вони нарікали, що нині дозволи на роботу даються лише на півроку, натомість кредити для купівлі нових конструкцій мають невигідні відсотки.

Рекламіст Тетяна Максимчук згадала цьогорічну ситуацію, коли рекламістам ввели значно збільшені нові ставки для відрахувань до бюджету. Тож вона закликала повідомляти про так зміни завчасно, аби їх можна було обговорити з клієнтами.

«Рекламісти не вірять у формат діалогу», - зазначив оператор Сергій Ковальчук, коментуючи ці відносини між владою та бізнесом.

Натомість радник міського голови Ігор Поліщук запевняє, що у випадку домовленостей про інвестиції у нові конструкції, влада готова давати довші терміни оренди площ. Наступним кроком в обговоренні цього питання має стати підготовка меморандуму про розробку нової концепції, підготовка плану змін на конкретних вулицях.

Надрукувати
мітки:
коментарів