Поділитись:

Біометричний паспорт: заяву на оформлення можна заповнити онлайн

Четвер, 08 листопада 2018, 14:50

У пілотну експлуатацію запущена нова електронна послуга, за допомогою якої громадяни можуть внести онлайн свої персональні дані для оформлення біометричних документів. Це скоротить час їх особистого візиту до підрозділів Державної міграційної служби. 

Про це повідомляє "Урядовий портал".

Електронна послуга доступна на сайті Державної міграційної служби України dmsu.gov.ua а також – на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги».

Що змінилося? 

Донедавна громадяни для оформлення біометричних документів могли дистанційно записатись до електронної черги та сплатити відповідні адміністративні збори. Відтепер функціонал розширено: водночас із записом до е-черги та завчасної онлайн-оплати заявники можуть заповнити інтерактивну форму, вказавши свої персональні дані.

Після оброблення цієї інформації онлайн-сервіс згенерує форму з QR-кодом. QR-код міститиме персональні дані заявника, а сама форма – ще й вичерпний перелік документів, які слід мати під рукою під час особистого візиту до підрозділу ДМС.

На місці співробітник зчитає QR-код сканером – інформація миттєво потрапить до бази даних. Працівникові міграційної служби залишиться тільки звірити її з оригіналами документів.

Варто зазначити, що персональні дані, які вносить заявник, не зберігаються на серверах міграційної служби. Тож електронна послуга, окрім того, що є зручною, – ще й безпечна.

Які перспективи? 

Новація є зручною не лише для заявників, а й для державних службовців. Адже знижується вірогідність допущення помилок через необачливість та поспіх при заповненні форми, скорочується час на обслуговування одного візитера.

Особливої актуальності е-послуга набуває тепер, бо від жовтня 2018 року в Україні набрали чинності зміни до порядку оформлення ID-карток: якщо раніше паспорт громадянина України нового зразка оформлювали при досягненні 14-річного віку або з втратою чи викраденням паспорта-книжечки, то тепер – усі охочі та будь-коли. 

Загалом на першому етапі електронна послуга буде доступною для оформлення закордонного паспорта та ID-картки у будь-якому з підрозділів міграційної служби у місті Києві. Однак найближчим часом нею зможуть скористатися жителі всіх регіонів України.

Електронні послуги – це швидко, зручно і прозоро

Голова Державної міграційної служби Максим Соколюк зазначив, що створення державних електронних сервісів не лише спрощує одержання громадянами адміністративних послуг, а й суттєво знижує корупційні ризики. Так, наразі будь-яка особа може миттєво та безкоштовно записатися до електронної черги, контролювати етап оформлення документа, перевірити документ за базою недійсних, викрадених і втрачених та багато іншого.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи потрібно волинянам змінювати паспорти-книжечки на ID-картки

Надрукувати
мітки:
коментарів
13 квітня 2019
11 квітня 2019
05 квітня 2019
03 квітня 2019
28 березня 2019
25 березня 2019
06 березня 2019
01 березня 2019
08 лютого 2019
14 грудня 2018
03 грудня 2018
14 листопада 2018
13 листопада 2018
02 листопада 2018
14:00