Поділитись:

ТОП порад про рекламу в інтернеті: маркетинг-форум у Луцьку

П'ятниця, 09 листопада 2018, 22:32
ТОП порад про рекламу в інтернеті: маркетинг-форум у Луцьку

У Луцьку відбувся «WEST iMARKETING FORUM 2018», 9 листопада. Десятки експертів з різних областей України розповідали про діджитал-маркетинг.

Про 8 найважливіших тез експертів розповідає Перший

  1. Без мобільних сайтів нікуди

Станом на травень 2018 року в Україні було 21,35 мільйона активних користувачів інтернету, яким більше 15 років. 60% з них користуються інтернетом не лише з комп’ютера, а й з мобільних пристроїв. 20% - лише з мобільних пристроїв. Зокрема інтернет-магазин Rozetka має 20% «мобільних продажів».

За прогнозами експертів, з часом це число лише ростиме, тому дуже важливо мати зручну мобільну версію сайту.

  1. Відео – найпопулярніший контент

У соціальних мережах не втрачають популярності відео. Користувачі охочіше переглядають ролики, аніж читають текст. При цьому вимоги до відео у різних соцмережах різні. Якщо користувачі Ютубу можуть не відволікатись від екрану в середньому до двох хвилин, то у Фейсбуці – лише до 30 секунд.

Також варто завантажувати відео напряму в потрібну соцмережу, а не, наприклад, кидати у Фейсбук посилання з Ютубу. Так ваш пост побачить більша кількість користувачів.

    3. Месенджери – окремий канал для зв’язку з аудиторією

Месенджер Вайбер в Україні має 20 мільйонів користувачів (тоді як у соцмереж Фейсбук та Інстаграм – 12 та 7,3 мільйонів відповідно). Ще 6,3 мільйона користувачів має Фейсбук-месенджер, Телеграм – близько 5 мільйонів.

Тому не варто ігнорувати розсилку та розміщення рекламних оголошень у месенджерах.

  1. Зменшення органічних охоплень

Експерти сходяться на думці, що у соцмережах зменшується частка органічного охоплення, тобто кількість людей, яким буде показаний ваш допис без реклами.

Наприклад у Фейсбуці, якщо сторінка додатково не просувається, то її пости бачитиме лише два відсотки підписників. Соцмережі навмисне зменшують органічне охоплення, аби бізнес платив за рекламу.

  1. Контентний маркетинг працює довше

Контент-маркетинг – це створення компанією власних блогів, відео, оглядів, написання інтерв’ю і статей, добірок тощо. В контент-маркетингу є суттєвий мінус. Його потрібно створювати постійно і це вимагає багато часу. До того ж важко здобути аудиторію.

Але контент-маркетинг працює довше, ніж інші. Наприклад, контекстна реклама дає позитивний ефект лише, поки за неї платиш. А контент-маркетинг працює навіть через кілька років.

  1. Instagram First

Популярність соцмережі Інстаграм можна використати в офлайновій діяльності бізнесу. Наприклад, кав’ярні створюють фотозони, біля яких фотографуються активні користувачі соціальних мереж. Через це в тому ж Інстаграмі з’являється багато постів зі згадкою про компанію. І їх створюють клієнти, а не власники.

  1. Сайт повинен бути зручним

Сайт будь-якої компанії, особливо – інтернет-магазину повинен бути зручним і зрозумілим для користувачів. Часто потенційні покупці йдуть, якщо не можуть знайти товар/ціну/характеристики тощо, якісь посилання не клікаються, на сайті багато помилок, є незрозумілі непросунутим користувачам інтернету позначки. Аби виправити помилки, потрібна допомога інтернет-маркетологів та веб-дизайнерів.

  1. Ефективність реклами потрібно перевіряти

Ефективність кожної рекламної кампанії потрібно перевіряти, тому що інакше ніколи не знатимеш, у що варто вкласти більше коштів, а від чого – відмовитись. Усе залежить від конкретної цільової аудиторії, специфіки товару та навіть позиціонування компанії. Універсального інструменту (просування у соцмережах, email-розсилка чи контекстна реклама) немає.

В інтернеті існує багато сервісів, які дозволяють перевірити ефективність рекламних кампаній. Найпопулярніший з них - Google Analytics.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЛУЧАН КЛИЧУТЬ НА МОЛОДІЖНИЙ ФОРУМ

Надрукувати
мітки:
коментарів