Поділитись:

ТОП порад про рекламу в інтернеті: маркетинг-форум у Луцьку

П'ятниця, 09 листопада 2018, 22:32

У Луцьку відбувся «WEST iMARKETING FORUM 2018», 9 листопада. Десятки експертів з різних областей України розповідали про діджитал-маркетинг.

Про 8 найважливіших тез експертів розповідає Перший

  1. Без мобільних сайтів нікуди

Станом на травень 2018 року в Україні було 21,35 мільйона активних користувачів інтернету, яким більше 15 років. 60% з них користуються інтернетом не лише з комп’ютера, а й з мобільних пристроїв. 20% - лише з мобільних пристроїв. Зокрема інтернет-магазин Rozetka має 20% «мобільних продажів».

За прогнозами експертів, з часом це число лише ростиме, тому дуже важливо мати зручну мобільну версію сайту.

  1. Відео – найпопулярніший контент

У соціальних мережах не втрачають популярності відео. Користувачі охочіше переглядають ролики, аніж читають текст. При цьому вимоги до відео у різних соцмережах різні. Якщо користувачі Ютубу можуть не відволікатись від екрану в середньому до двох хвилин, то у Фейсбуці – лише до 30 секунд.

Також варто завантажувати відео напряму в потрібну соцмережу, а не, наприклад, кидати у Фейсбук посилання з Ютубу. Так ваш пост побачить більша кількість користувачів.

    3. Месенджери – окремий канал для зв’язку з аудиторією

Месенджер Вайбер в Україні має 20 мільйонів користувачів (тоді як у соцмереж Фейсбук та Інстаграм – 12 та 7,3 мільйонів відповідно). Ще 6,3 мільйона користувачів має Фейсбук-месенджер, Телеграм – близько 5 мільйонів.

Тому не варто ігнорувати розсилку та розміщення рекламних оголошень у месенджерах.

  1. Зменшення органічних охоплень

Експерти сходяться на думці, що у соцмережах зменшується частка органічного охоплення, тобто кількість людей, яким буде показаний ваш допис без реклами.

Наприклад у Фейсбуці, якщо сторінка додатково не просувається, то її пости бачитиме лише два відсотки підписників. Соцмережі навмисне зменшують органічне охоплення, аби бізнес платив за рекламу.

  1. Контентний маркетинг працює довше

Контент-маркетинг – це створення компанією власних блогів, відео, оглядів, написання інтерв’ю і статей, добірок тощо. В контент-маркетингу є суттєвий мінус. Його потрібно створювати постійно і це вимагає багато часу. До того ж важко здобути аудиторію.

Але контент-маркетинг працює довше, ніж інші. Наприклад, контекстна реклама дає позитивний ефект лише, поки за неї платиш. А контент-маркетинг працює навіть через кілька років.

  1. Instagram First

Популярність соцмережі Інстаграм можна використати в офлайновій діяльності бізнесу. Наприклад, кав’ярні створюють фотозони, біля яких фотографуються активні користувачі соціальних мереж. Через це в тому ж Інстаграмі з’являється багато постів зі згадкою про компанію. І їх створюють клієнти, а не власники.

  1. Сайт повинен бути зручним

Сайт будь-якої компанії, особливо – інтернет-магазину повинен бути зручним і зрозумілим для користувачів. Часто потенційні покупці йдуть, якщо не можуть знайти товар/ціну/характеристики тощо, якісь посилання не клікаються, на сайті багато помилок, є незрозумілі непросунутим користувачам інтернету позначки. Аби виправити помилки, потрібна допомога інтернет-маркетологів та веб-дизайнерів.

  1. Ефективність реклами потрібно перевіряти

Ефективність кожної рекламної кампанії потрібно перевіряти, тому що інакше ніколи не знатимеш, у що варто вкласти більше коштів, а від чого – відмовитись. Усе залежить від конкретної цільової аудиторії, специфіки товару та навіть позиціонування компанії. Універсального інструменту (просування у соцмережах, email-розсилка чи контекстна реклама) немає.

В інтернеті існує багато сервісів, які дозволяють перевірити ефективність рекламних кампаній. Найпопулярніший з них - Google Analytics.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЛУЧАН КЛИЧУТЬ НА МОЛОДІЖНИЙ ФОРУМ

Надрукувати
мітки:
коментарів
19 вересня 2019
17 вересня 2019
10 вересня 2019
22 серпня 2019
20 серпня 2019
30 червня 2019
26 червня 2019
19 червня 2019
17 червня 2019
16 червня 2019
10 червня 2019
26 травня 2019
20 травня 2019