Поділитись:

АМКУ відкрив справу проти мобільних операторів за абонплату за 28 днів

Вівторок, 13 листопада 2018, 13:47
АМКУ відкрив справу проти мобільних операторів за абонплату за 28 днів

Антимонопольний комітет України розпочав відкрив справу проти мобільних операторів "Київстар", "Водафон-Україна" і "Лайфселл" через підняття плати за послуги мобільного зв'язку шляхом встановлення розрахункового періоду оплати 4 тижні.

Про це на своїй сторінці в мережі Facebook повідомила державний уповноважений АМКУ Марія Процишен.

Оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їхніх нових тарифних планів, тобто «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата».

Проте з’ясувалося, що в Умовах/Порядку надання телекомунікаційних послуг/Умовах користування мережами мобільного зв’язку кожного з Операторів, які вони затверджували своїми внутрішніми наказами, у розділах «Термінологія» згадується саме «Абонентна плата», що не вписується в логіку, описану в поясненнях кожного з операторів. Окрім того, окремі Оператори навіть у своїй комунікації про запровадження 4-тижневого розрахункового періоду писали напроти платежу – «абонплата».

"Київстар: Пакетний тарифний план – Тарифний план, що передбачає наявність Абонентної плати. Тарифний план – сукупність пропозицій, запропонованих споживачеві Оператором щодо вартості, умов та обсягу надання певних Послуг. Абонентна плата – фіксований платіж, який встановлюється Оператором за доступ до Мережі та\або до однієї чи декількох Послуг та стягується незалежно від факту отримання послуг.

ВФ Україна: Тарифний план – сукупність пропозицій Оператора, запропонована Абонентові щодо вартості, умов, та обсягу надання певних Послуг. Розрахунковий період – один календарний місяць, протягом якого абоненту надається Послуга. Початком періоду є момент фактичного підключення абонента або списання абонплати за Послугу. 

Лайфселл: Вартість пакета послуг (абонплата) – вартість телекомунікаційних послуг, що нараховуються Абоненту за відповідним пакетом послуг для користування на певний період. Тарифний план (тариф) – сукупність пропозицій, запропонованих споживачеві Оператором, щодо вартості, умов та обсягу надання певних послуг", – йдеться в дописі.

Зважаючи на спірність питання щодо відповідності принципам добросовісної конкуренції факту встановлення 4-тижневого розрахункового періоду, а також комунікації окремих операторів щодо його запровадження, АМКУ прийняв рішення про відкриття справ проти компаній "Київстар", "Водафон Україна" та "Лайфселл" за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів