У луцькому ЦНАПі можна отримати консультацію стосовно «газових» питань
Уже вдруге проведено прийом для лучан менеджерами Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз” у “Центрі надання адміністративних послуг” міста Луцька. Майже 50 волинян попросили про консультацію.
Про це повідомляє ВолиньOnline.
Найбільше звернень менеджери газової компанії зафіксували від клієнтів, які купили нове житло – будинок чи квартиру і хочуть укласти відповідний договір із ПАТ “Волиньгаз”.
Серед таких клієнтів лучанка Ірина. Жінка зізналась, що їй зручно було в одному місці – ЦНАПі в один день всього за кілька хвилин уточнити всю необхідну інформацію під час консультації з фахівцями різних організацій та комунальних служб.
“За природний газ завжди сплачую вчасно, а тепер ще й знаю більше про варіанти подачі показань лічильника природного газу на початку місяця. Під час розмови передала показник за листопад менеджеру, а в січні вже спробую за допомогою онлайн-сервісу”, – розповіла пані Ірина.
На прийом до менеджерів Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз” у ЦНАП звертались і лучани, і жителі інших міст та районів Волині.
“Клієнти приходять за консультаціями з приводу різноманітних питань. Зокрема, люди частіше цікавляться альтернативними варіантами подачі показань лічильника природного газу і тарифами. Багато лучан, які не забезпечені індивідуальними лічильниками газу, а мають загальнобудинкові запитують, коли їм оплачувати потрібно за газ та подавати показник свого приладу обліку газу, – каже менеджер Центру обслуговування клієнтів “ПАТ “Волиньгаз” Ольга Скиба.
Для зручності лучан, щосереди запровадили в департаменті ЦНАП Луцька консультації з надавачами комунальних послуг міста: ДКП “Луцьктепло”, КП “Луцьководоканал”, ТОВ “Місцевий обчислювальний центр”, ПАТ “Волиньгаз”. Зі слів, менеджера газової компанії Ольги Скиби, така комунікація є ефективною, бо після одержання всієї вичерпної інформації клієнт вже з необхідним пакетом документів йде до Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз”, який знаходиться на просп. Молоді, 14 А.
Нагадаємо, що 26 листопада цього року про співпрацю в сфері надання адміністративних послуг домовились і уклали відповідну Угоду Управління клієнтського сервісу Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз” і департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Луцький ЦНАП запустив онлайн-запис у чергу
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?