Поділитись:

Президентські вибори: політолог розповів про "розклади" в Луцьку

Понеділок, 17 грудня 2018, 14:40
Президентські вибори: політолог розповів про

У президентських виборах 2019 року у фіналі боротимуться Петро Порошенко та Юлія Тимошенко.

Про це в коментарі ІА "Конкурент" розповів голова Центру Політичного Аналізу та виборчого Консалтингу Михайло Наход.

Нагадаємо: за даними опитування, проведеного наприкінці листопада 2018 року, саме Юлія Тимошнко та Петро Порошенко посідають лідерські позиції серед лучан.

Зі слів Михайла Находа, так ситуація виглядає в Луцьку, в національному масштабі «розклади» трохи інші.

"Проте, думаю, тенденції є показовими і для країни загалом", – вважає політолог.

Якщо говорити про зміни у рейтингах кандидатів в Президенти України у місті Луцьку за останні півроку, то, на думку Михайла Находа, чітко видно декілька тенденцій.

"По-перше, чітко виділяються кандидати-лідери, які відриваються від решти потенційних кандидатів. Сьогодні це Юлія Тимошенко, Петро Порошенко та Володимир Зеленський. Рейтинг чинного Президента за останні півроку зріс більше, ніж удвічі (з 5 % у травні до 10,9 % в листопаді), тоді як прогрес у Тимошенко мінімальний – за цей час її прихильників у Луцьку збільшилось всього на 1-2 %. Очевидно, саме ці два кандидати знову боротимуться за посаду Президента. По-друге, суттєво втрачає підтримку Анатолій Гриценко, Андрій Садовий та Святослав Вакарчук. Гриценко – через відсутність команди та брак доступу до ТБ, Садовий – через його локальний масштаб, а Вакарчук – через нерішучість. По-третє, Зеленський та Шевченко намагаються стати «темними конячками» цих виборів і активно збирають голоси тих, хто ще не визначився, але готові голосувати за «гарного/прикольного чоловіка з телевізора». Очевидно, що саме вони будуть «донорами голосів» у другому турі", – розповів Михайло Наход.

Також політолог додав, що з наближенням виборів Президента дані соціологічних досліджень дають можливість оцінити реальну розстановку сил в тому чи іншому місті, регіоні чи країні загалом, ефективність агітаційних інструментів, які використовують потенційні кандидати, та прогнозувати поведінку виборців.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Волинські газети почали більше писати про кандидатів у президенти

Надрукувати
мітки:
коментарів