Поділитись:

Комфорт і культура: що найбільше турбувало пасажирів луцького транспорту

Вівторок, 08 січня 2019, 20:00

За 2018 рік до служби оперативного реагування 15 80 надійшло 904 звернень. З них 120 стосувались роботи тролейбусів, інші – автобусів.

Про це йдеться у звіті управління транспорту та зв'язку Луцької міської ради за 2018 рік. 

На порушення розкладу руху автобусів надійшло 444 звернення.

Здебільшого у зверненнях порушували такі питання: комфортність перевезень, культура обслуговування, взаємовідносини пасажира та водія, працездатність бортових пристроїв. Надходили також прохання і пропозиції щодо покращення роботи громадського транспорту. 

 

Надійшло

за 2018 рік

Надійшло

за 2017 рік

Тролейбуси

120

153

Автобуси

784

585

у т.ч.:

 

 

 порушення розкладу руху

444

345

не зупинився

78

52

прохання, пропозиція

31

22

культура обслуговування;

взаємовідносини пасажира та водія

32

31

стан транспортного засобу, комфортність перевезень

19

10

працездатність бортових пристроїв

14

27

інше

166

98

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Луцьку маршрутки хочуть обладнати додатковим освітленням

Надрукувати
мітки:
коментарів