Комфорт і культура: що найбільше турбувало пасажирів луцького транспорту
За 2018 рік до служби оперативного реагування 15 80 надійшло 904 звернень. З них 120 стосувались роботи тролейбусів, інші – автобусів.
Про це йдеться у звіті управління транспорту та зв'язку Луцької міської ради за 2018 рік.
На порушення розкладу руху автобусів надійшло 444 звернення.
Здебільшого у зверненнях порушували такі питання: комфортність перевезень, культура обслуговування, взаємовідносини пасажира та водія, працездатність бортових пристроїв. Надходили також прохання і пропозиції щодо покращення роботи громадського транспорту.
|
Надійшло за 2018 рік |
Надійшло за 2017 рік |
Тролейбуси |
120 |
153 |
Автобуси |
784 |
585 |
у т.ч.: |
|
|
порушення розкладу руху |
444 |
345 |
не зупинився |
78 |
52 |
прохання, пропозиція |
31 |
22 |
культура обслуговування; взаємовідносини пасажира та водія |
32 |
31 |
стан транспортного засобу, комфортність перевезень |
19 |
10 |
працездатність бортових пристроїв |
14 |
27 |
інше |
166 |
98 |
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Луцьку маршрутки хочуть обладнати додатковим освітленням
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)