Поділитись:

Facebook змінить правила щодо політичної реклами

Четвер, 17 січня 2019, 18:40

Facebook вводить нові правила щодо розміщення політичної реклами. Тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу.

Ці правила торкнуться й України через вибори президента в березні 2019 року, а також країн ЄС, Індії та Нігерії. Про це 16 січня 2019 року повідомило агентство Reuters, – інформує Детектор медіа. 

У компанії вважають, що Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх опонентів засобом поширення фальшивих новин та іншої пропаганди.

Зі слів директора компанії з глобальної політики Кеті Харбат, починаючи з середи в Нігерії, тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу, пов’язану з виборами президента 16 лютого.

Кеті Харбат також заявила, що така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента відбудуться 31 березня.

Директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн заявив, що в Індії, яка проголосує за парламент цієї весни, Facebook розмістить передвиборчу рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку, починаючи з лютого. У Facebook вважають, що зберігання реклами в бібліотеці протягом семи років є ключовим елементом боротьби з втручанням у вибори.

За словами Лезерна, Євросоюз отримає версію правил напередодні парламентських виборів у травні. У компанії сподіваються, що до кінця червня у них буде набір інструментів, які можна застосувати до рекламодавців у всьому світі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Facebook стався витік мільйонів особистих фото

Надрукувати
мітки:
коментарів
20 вересня 2019
19 вересня 2019
18 вересня 2019
17 вересня 2019
16 вересня 2019
13 вересня 2019
12 вересня 2019
10 вересня 2019
06 вересня 2019
04 вересня 2019