Поділитись:

Як добитися відшкодування за неякісну електроенергію

Четвер, 24 січня 2019, 18:47

У Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, пояснили українцям, як діяти, коли компенсація за неякісну подачу електроенергії не надали. 

Про це голова комісії Оксана Кривенко написала у  Facbook. 

У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою

"Якщо ж компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та територіальних органів регулятора", – написала Кривенко.

У разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (зокрема за скаргами споживачів) НКРЕКП зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі та накладає на компанію штраф.

Зі слів Кривенко, компенсація не надається у разі

  • доведених компанією форс-мажорних обставин;
  • доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
  • у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні;
  • відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому в Луцьку здорожчало тепло і коли доведеться платити більше

Надрукувати
мітки:
коментарів