Поділитись:

У Британії зіркам хочуть заборонити рекламувати засоби для схуднення

Неділя, 03 лютого 2019, 01:28

Соціальні мережі мають заборонити рекламу знаменитостями засобів для схуднення, які можуть зашкодити людям, вважає головний лікар Англії.

Як розповідає Лорель Івс з BBC News, деякі знаменитості з великою кількістю підписників рекламують такі продукти, як таблетки для схуднення та детокс-чай в соціальних мережах, передає BBC

Медичний директор Національної служби охорони здоров'я Англії, професор Стівен Повіс, стверджує, що ці продукти мають шкідливий вплив на фізичне і психічне здоров'я молодих людей.

Він також закликає впливових знаменитостей поводити себе "відповідально".

Професор Повіс сказав: "Якщо дія товару занадто хороша, аби бути правдою, то, скоріш за все, це і є неправда. Ризики швидкої втрати ваги перевищують плюси, і реклама цих продуктів без попередження про ризик для здоров'я є шкідливою".

"Впливові знаменитості підводять тих самих людей, які вважають їх прикладом, продаючи продукти, які в кращому випадку неефективні, а в гіршому – шкідливі".

За його словами, соцмережі мають звести нанівець намагання певних людей та компаній використати їхні платформи для того, аби привернути увагу молодих людей до своїх ризикованих товарів.

Реклама в соцмережах

Деякі впливові знаменитості пропагували засоби для зниження ваги у вигляді проплаченої реклами у соцмережах.

Цей тип реклами стрімко зростає, оскільки бренди усвідомлюють, наскільки впливовими є пости певних людей серед молоді.

Департамент з питань конкуренції та ринків Британії нещодавно оголосив про необхідність знаменитостям чітко позначати проплачені пости.

Але існує мало правил щодо того, що саме вони можна рекламувати у соцмережах.

Директор з питань психічного здоров'я у Національній службі охорони здоров'я Англії Клер Мердок розповіла BBC Breakfast, що ідея не полягає у тому, аби "придушувати бізнес або говорити, як виглядає хороший бізнес".

Однак вона висловила стурбованість впливом цих знаменитостей на молодих людей під час "вразливого" етапу їхнього життя.

"І самі знаменитості, і самі власники соціальних мереж повинні бути більш відповідальними", – додала вона.

"Токсичний вплив"

Кім Кардаш'ян, яка має 126 мільйонів підписників у Instagram, критикували за те, що в минулому році вона рекламувала льодяники, які пригнічують апетит. Пізніше вона видалила свій пост.

У січні вона опублікувала рекламу, в якій промотує шейки для заміни їжі.

Кеті Прайс (1,9 мільйона послідовників) рекламувала засіб для пригнічення апетиту на своїй сторінці в Instagram, як і Віккі Паттерсон (4,2 мільйона послідовників).

Актриса Джаміля Джаміль, яка проводить кампанію за позитивне ставлення до тіла, звинуватила Кардаш'ян в "жахливому і токсичному впливі на дівчат", а замінник їжі назвала "проносним чаєм".

В Україні доволі розповсюдженою є так звана вірусна реклама, у якій відомі люди начебто рекламують різні товари, серед яких і засоби для схуднення. При цьому реальні зірки про це не знають.

Раніше про подібні випадки заявляв лікар Євген Комаровський, боксер В'ячеслав Узелков, телеведучий Юрій Горбунов та лікарка і народний депутат Ольга Богомолець.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як визначити розмір своєї порції і не переїсти, - дієтологи

Надрукувати
мітки:
коментарів