Поділитись:

У луцьких закладах можна залишати чайові через термінал*

Четвер, 21 лютого 2019, 23:12
У луцьких закладах можна залишати чайові через термінал*

Аби зробити відвідини закладів харчування по-справжньому безготівковими, ПриватБанк запровадив послугу “Чайові cashless”. Такий сервіс уже працює в низці луцьких ресторанів.

Готівка впевнено здає свої позиції перед cashless-технологіями. Але донедавна, йдучи в кафе чи ресторан, клієнти банку повинні були мати з собою певну суму готівки – на чайові офіціантам. Відтепер можна забути про пошук дрібних купюр у гаманці – подякувати за гарне обслуговування можна через термінал.

“Це зручно і для клієнтів, і для офіціантів. Спочатку на терміналі вводитися сума основного платежу, потім термінал пропонує додати чайові. За бажанням, клієнт може самостійно ввести суму, або збільшити чи зменшити запропоновані 10% від суми чеку. При відмові оплати чайових – зменшити до нуля. Після оплати клієнт отримує чек, у якому окремо вказано як вартість страв, так і суму чайових. Офіціант же отримує чайові на особисту банківську картку”, – розповіла керівник напрямку Еквайринг Північно-Західного регіонального управління ПриватБанку Ольга Загребельна.

Наразі безготівкові чайові можна залишити у таких луцьких закладах:

  • Курінь (пр-т Грушевського, 26);

  • Бар11 (пр-т Волі, 11);

  • MOJO (вул. Ковельська, 16)

  • Дядя Pizza (пр-т Волі, 4в; вул. Лесі Українки, 59);

  • Базилік (вул. Словацького, 1; вул. Кравчука, 11а);

  • 4Rest (вул. Кравчука, 15к);

  • Pur:Pur (вул. Яровиця, 17).

 

Надрукувати
мітки:
коментарів