«Штучно розкручена тема», – Моклиця про протести «євробляхарів»
Купівля дешевих авто з Європи стала частиною маніпуляції, вважає керівник спецпроекту "Порошенко в Луцьку" Юрій Моклиця. Його опонент, представник кандидата в президенти Руслана Кошулинського Анатолій Вітів, називає ситуацію, яка виникла впродовж останнього року з євробляхарями – прорахунком влади. З цим частково погоджується і експерт, політолог, голова Центру політичного аналізу та консалтингу Михайло Наход.
Тему обговорювали 7 березня в дебютному випуску ток-шоу «Протилежний погляд. LIVE». Відтепер програма виходить на «12-му каналі» щочетверга о 19:45. Ведуча, Галина Падалко, запитувала гостей, чи вирішена нині проблема з власниками автомобілів на єврореєстрації.
«Це був конфлікт, штучно розігрітий політиками, розкручений для того, щоб створити хвилю протесту. Ніби то протесту. Бо юридичні норми і до того були такі самі. В чому суть цієї хвилі: «Люди, може бути дешево». Так само маніпуляція, як з газом. Тому що всі насправді знають, що автомобіль – це дорого скрізь. В Європі ти купуєш дешево автомобіль, але ти за нього платиш кожен день. Пальне, парковки, страховки, екологічний збір, утилізація. Ну нас же ж цього немає. Купив машину, і думаєш, цар і Бог», – висловив свою думку Юрій Моклиця.
Тому за автомобіль треба платити, зазначив він. Також додав, що не підтримує тезу, що кожен повинен їздити на авто, оскільки саме в Луцьку інфраструктура цього не витримає.
Анатолій Вітів йому заперечив: «Політики не розігнати цю тему. Юристи та розумні хлопці знайшли дірку в законі. Всього на всього. Кабмін – неповороткий, або теж був «в темі/в долі» – не реагував. На цьому багато людей робили бізнес. Потім воно перейшло у критичну межу, стало неконтрольоване. Керівник поліції казав, що понад 30% злочинів на євробляхах. Але це не питання до тих людей, які купили машину. Є закон, який дозволяв їм ввозити і вони це робили».
Тож він вважає, що влада мали би швидше реагувати, а уряд сам загострив цю тему з протестами.
Михайло Наход погодився, що з вирішенням проблеми затягнули, не створивши рівні умови на початку для всіх. Якщо цю дірку в законі знайшли, то для цього є органи влади, аби їх закривати, а не чекати протистояння декількох сторін. Нинішнє вирішення теж викликає питання, однак це рішення проміжне і потрібно прагнути до того, що авто для українців були доступніші без різних схем.
Постійний партнер програми – магазин чоловічого ділового одягу "Arber"
Повний випуск дивіться нижче:
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Замість аптеки: у центрі Луцька відкрився новий магазин «Сімі» (фото)