Поділитись:

Офісне крісло, як контролер віртуальної реальності

Четвер, 14 березня 2019, 07:25
Офісне крісло, як контролер віртуальної реальності

Дослідники з лабораторії Telecooperation з технічного університету Дармштадта представили новий спосіб взаємодії з середовищами віртуальної реальності, використовуючи звичайний офісний стілець як пристрій введення.

Про це інформує TECHNOLOGY.ORG

Віртуальна реальність дозволяє занурювати візуальний досвід; однак взаємодія часто обмежується ручними контролерами. Щоб подолати ці обмеження, дослідники використовують нахил спинки і обертання офісного крісла для контролю рухів у віртуальній реальності. Проект буде презентований у травні на провідній конференції з взаємодії людини з комп'ютером, ACM CHI, в Глазго (Великобританія).

В існуючих налаштуваннях віртуальної реальності користувач може взаємодіяти з середовищем через вхід на основі контролера. Проте, така взаємодія здебільшого обмежується базовими входами, такими як натискання кнопки або жести на основі рук. Це може порушити занурення додатків, які хочуть відтворити реальність.

Дослідники з лабораторії Telecooperation у Дармштадті під керівництвом професора Макса Мюльхюзера запропонували використовувати рухи тіла користувача як новий спосіб взаємодії з віртуальною реальністю. Як приклад, вони створили гоночну гру VR, яка використовує звичайний офісний стілець з нахилом спинки, що відображається на прискоренні.

Залежно від кута нахилу спинки, віртуальна гоночна машина розганяється або починає ламатися, коли користувач нахиляється вперед. Крім того, обертання крісла відображається в рульовому управлінні віртуального гоночного автомобіля. Система побудована з використанням готової установки HTC Vive без додаткового обладнання, де один з контролерів приєднаний до звичайного офісного крісла.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гарвард вдома: Prometheus запускає українськомовні онлайн-курси американських університетів

Надрукувати
мітки:
коментарів