Поділитись:

Ляшко та Зеленський лідирують у президентському рейтингу "емоцій" (дослідження)

Четвер, 21 березня 2019, 15:30
Ляшко та Зеленський лідирують у  президентському рейтингу

Фонд Савіка Шустера Open Mind Foundation опублікував результати п'яти хвиль соціологічного дослідження емоційного ставлення до кандидатів у президенти України, в якому взяли участь 2062 людини.

Протягом місяця, з 17 лютого по 18 березня два рази на тиждень соціологи просили респондентів обрати одну з трьох емоцій, надію, страх або приниження, яку вони відчувають до наступних кандидатів у президенти України: Юрію Бойку, Анатолію Гриценку, Володимиру Зеленському, Олегу Ляшко, Петру Порошенко, Юлії Тимошенко.

З кожним новим опитуванням люди все частіше обирали відчуття приниження по відношенню до всіх кандидатів.

Найвищий відсоток приниження продовжує викликати Олег Ляшко (зростання емоції з 44,3% до 48,3%), далі йде президент України Петро Порошенко (за місяць проведення дослідження він став викликати почуття приниження у 35,2% респондентів), на третьому місці Юлія Тимошенко (зростання приниження з 31,3% до 33,2%). Дві третини виборців, у яких Петро Порошенко і Юлія Тимошенко викликають приниження, вважають, що ці політики йдуть в президенти заради своїх особистих інтересів, а не заради блага народу.

Лідер рейтингу надії, Володимир Зеленський також став викликати більше приниження, ніж місяць тому: з 21% до 23,7%. 

Ляшко та Зеленський лідирують у  президентському рейтингу

Єдиний кандидат, у якого підвищився рейтинг надії - Анатолій Гриценко. Якщо на прикінці лютого він викликав почуття надії у 22% опитуваних, то через місяць він став викликати надію у 24,2% респондентів.

Ляшко та Зеленський лідирують у  президентському рейтингу

Докладні результати дослідження опубліковані на сторінці сайту. Тут можна побачити дані по всім стратам і областям України для кожного кандидата, який був відібраний для дослідження.

Ляшко та Зеленський лідирують у  президентському рейтингу

Період проведення польового етапу дослідження: 17, лютого -18 березня 2019 р.

Метод збору даних: мікс-мод дослідження (CATI - телефонне опитування з використанням комп'ютерної програми, CAWI - онлайн опитування, Face-to-face - особисті інтерв'ю респондентів.)

У дослідженні використаний принцип стратифікованої стохастичної вибірки, що відображає демографічний та географічний склад жителів України.

  • Дослідження проводиться за принципом роллінга (регулярних опитувань за однаковою методикою). Першу хвилю опитування було проведено 17-24 лютого, за цей період соціологи опитали 1000 чоловік.
  • Починаючи з 7 березня два рази на тиждень соціологи опитують по 250 чоловік, що представляють весь демографічний склад населення України.
  • Відповіді респондентів кожної наступної хвилі поєднуються з попередніми. Після того, як вибірка досягла 2000 осіб ми можемо з впевненістю стверджувати, що результати опитування відображають емоційний стан всіх жителів України з мінімальною похибкою. Такий метод роллінга застосовується провідними соціологічними службами світу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "До президентських виборів – два тижні: хто лідирує у рейтингу"

Надрукувати
мітки:
коментарів